וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס צעק "קובי" אחרי סל הניצחון ותקף: "אמרו שאני לא עומד בלחץ"

הלייקרס באופוריה אחרי הניצחון הדרמטי על דנבר, גם ווגל נזכר בכוכב המנוח: "זו זריקת ממבה". לברון: "שחקנים שמדברים מבחוץ היו מחרבנים במכנסיים". כל התגובות

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

פלייאוף 2020 ב-NBA ייזכר בעיקר בזכות העובדה שהוא הראשון אי פעם שמשוחק בלי קהל, אבל גם בזכות היותו אחד הפלייאופים הטובים, המפתיעים והמותחים שבהם. האחראית העיקרית וספקית הדרמות הגדולה של הפלייאוף הזה היא ללא ספק דנבר. אחרי שחזרו מבור גדול מול יוטה וגם מול הקליפרס, הנאגטס חזרו מפיגור של 16 נקודות מול הלייקרס כש-11 נקודות רצופות של יוקיץ' מסדרות להם 102:103. חסימה של מארי על גרין הותירה 2 שניות בלבד ללייקרס להיחלץ מהפסד וזה הספיק לאנתוני דייויס כדי לקלוע את הסל הגדול בקריירה שלו ושלשה שסידרה 103:105 ו-0:2 קריטי בסדרת הגמר.

לברון ג'יימס אנתוני דייויס ל.א לייקרס. רויטרס
הצמד הטוב בליגה. לברון ודייויס חוגגים/רויטרס

השלשה של דייויס היתה ה"באזר ביטר" הראשון של הלייקרס בפלייאוף מאז שעשה זאת מאטה וורלד פיס ב-2010. הסל הזה הכניס את הלייקרס לטירוף ודייויס הודה שאחרי הסל הוא צעק "קובי".

גם פרנק ווגל נזכר בכוכב המנוח ואמר לאחר המשחק: "זו זריקת ממבה, מנטליות של ממבה. כשאנחנו לובשים את המדים האלו, אנחנו מרגישים את המורשת של קובי בריאנט וזו זריקה שקובי היה קולע. זה היה הרגע הגדול של העונה בינתיים".

עוד בוואלה!

דייויס קלע שלשת ניצחון על הבאזר: הלייקרס עלו ל-0:2 על דנבר

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס ל.א לייקרס. GettyImages
סיום כואב למשחק נפלא. יוקיץ' חוטף שלשה מדייויס/GettyImages

"הסל הזה בטח היה מעיף את הגג בסטייפלס סנטר", אמר לברון ג'יימס אחרי המשחק, "אנחנו כל כך מתגעגעים לאוהדים שלנו. הקהל היה בטירוף מסל כזה. שחקן גדול קולע סלים גדולים. כולם יכולים לדבר מבחוץ, אבל כשהם מגיעים לטבעת 10 פעמים מתוך 10 פעמים הם יחרבנו במכנסיים".

"הרצנו תרגיל, זה היה אמור להיות אני או לברון", אמר דייויס, הסתכלתי על רונדו כל הזמן. אנשים אומרים שאני לא עומד בלחץ ושאני לא מוכן למעמדים הגדולים. אבל אני רוצה לקחת את הזריקות האלו. רוצה שזו תהיה חלק מהמורשת שלי. זו הסיבה שבגללה הביאו אותי לכאן".

"ידענו שהכדור יילך לדייויס או לברון", אמר יוקיץ' שרשם משחק נהדר אבל חטף את השלשה בפרצוף, "אני חושב שהיה לי משחק ממש טוב והייתי עליו כשהוא לקח את הזריקה, אבל הוא זרק ממש טוב. הרגשתי שזה צולל פנימה, שחקנים גדולים קולעים זריקות גדולות".

מייקל מלון המאמן המאוכזב של דנבר היה פחות דיפלומטי ואמר לאחר המשחק: "להפסיד זה חרא. זו השורה התחתונה. יש אנשים שאוהבים לנצח ויש ששונאים להפסיד. אנחנו קבוצה ששונאת להפסיד. אם זה ב-20 הפרש ואם זה מסל על הבאזר. דבר אחד אני יודע על הקבוצה הזו - אנחנו ניקח את האכזבה והתסכול ונשתמש בהם כדי לקבל מוטיבציה לקראת משחק 3".

כרמלו משועשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully