וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס קלע שלשת ניצחון על הבאזר: הלייקרס עלו ל-0:2 על דנבר

ניקולה יוקיץ' (30) הוביל לבדו ריצת 2:11 ב-2:42 הדקות האחרונות, אבל חטף שלשה על הראש מדייויס (31) שסידר 103:105 דרמטי. 26 ללברון

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

ל.א לייקרס גברה הלילה (בין ראשון לשני) 103:105 על דנבר ועלתה ל-0:2 בסדרת גמר המערב בתום מותחן אדיר שכלל עוד קאמבק מהסרטים של הנאגטס שחזרו כבר מפיגור של 16 נקודות ליתרון. אלא שאנתוני דייויס סידר לל.א ניצחון עם שלשת באזר אדירה על הראש של יוקיץ' הנפלא.

אנתוני דייויס ל.א לייקרס. GettyImages
איזה ווינר. שלשת הניצחון של דייויס/GettyImages

התסריט של המשחק הזה הסתדר כמו המשחקים הקודמים של דנבר בפלייאוף מול יוטה והקליפרס. הנאגטס חזרו מפיגור עצום כשניקולה יוקיץ' קולע 11 נקודות רצופות ומוביל ריצת 2:11 בשתי הדקות האחרונות כדי להעניק לקבוצתו 102:103 כשנותרו 20 שניות לסיום. הלייקרס יצאה להתקפה אחרונה שלא הלכה לשום מקום. אלכס קארוסו החטיא שלשה וג'מאל מארי חסם ניסיון זריקה של דני גרין מריבאונד התקפה. אלא שללייקרס נותרו עוד בדיוק 2.1 שניות וזה הספיק לדייויס כדי לקבל כדור מרונדו ולספק את ה"באזר ביטר" השני בלבד בקריירה שלו והראשון שלו אי פעם במשחק פלייאוף.

עוד בוואלה!

"הריקוד האחרון" זכתה בפרס האמי ל"סדרת הדוקו הטובה של השנה"

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס ל.א לייקרס. GettyImages
דייויס בטירוף אחרי השלשה/GettyImages

דייויס סיים את המשחק הזה עם 31 נקודות, כולל 10 האחרונות של קבוצתו וכולל 22 במחצית השנייה. לברון ג'יימס סיים עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים ללייקרס. מנגד, יוקיץ' היה נהדר כרגיל עם 30 נקודות, 9 אסיסטים וסלים גדולים בקלאץ', ג'מאל מארי הוסיף 25 שלא הספיקו. הסדרה הזו הולכת כרגע לכיוון של הלייקרס, אבל דנבר שיצאה פעמיים מבור בפלייאוף הזה ממש לא מתכוונת לוותר בקלות ולאור המשחק הלילה, יש לה בהחלט כלים להתמודד עם לברון וחבריו. האם אנחנו בדרך לסוויפ או לעוד 3:4 בלתי נשכח? בליל שלישי נקבל תשובה (חלקית) לשאלה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully