וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הריקוד האחרון" זכתה בפרס האמי לסדרת הדוקו הטובה של השנה

מייקל ג'ורדן גורף תארים גם אחרי הפרישה. הסדרה המדוברת שתיעדה את שיקגו בולס בעונת 1997/98, זכתה בפרס היוקרתי

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

סדרת הדוקו The Last Dance ("הריקוד האחרון") שתיעדה את שיקגו בולס בעונת 1997/98, זכתה הלילה (בין שבת לראשון) בפרס האמי לסדרה הדוקומנטרית הטובה של השנה. הסדרה ליוותה בעיקר את מייקל ג'ורדן בעונתו האחרונה במדי קבוצת הפאר של הבולס בשנות ה-90, זכתה לתהודה אדירה ברחבי העולם והפכה למשדר הדוקו הנצפה ביותר בתולדות ESPN.

הסדרה עלתה ב-19 באפריל והסתיימה ב-17 במאי, כאשר מדי יום ראשון שודרו שני פרקים ב-ESPN ויום למחרת הוא הועלו לנטפליקס. העובדה שהיא שודרה בזמן התפרצות נגיף הקורונה, כשאנשים רבים סגורים בבית, סייעה לה להפוך ללהיט היסטרי. שחקני NBA, בעיקר כאלו פעילים שבקושי הספיקו לצפות בג'ורדן כילדים, צייצו: "מעולם לא התרגשתי לצפות בסרט או סדרה", "מייקל ג'ורדן הוא מעולם אחר", "יכולתי לצפות עכשיו ב-10 פרקים ברציפות" ועוד.

מייקל ג'ורדן במדי שיקגו בולס. GettyImages
סדרה שגררה תהודה אדירה ברחבי העולם/GettyImages

הסדרה זכתה להתייחסות רחבה מאוד וגרמה לפולמוס במשך שבועות ארוכים בארה"ב. על פי הדיווחים, שחקני עבר רבים שהיו שותפים של ג'ורדן לאותה שיקגו, רתחו על האופן בו הם הוצגו בסדרה. הוראס גרנט אמר: "90 אחוז מזה לא היה אמיתי". רבות דובר על סקוטי פיפן, שתמיד נחשב ל"מספר 2" של ג'ורדן וזעם.

קרייג הודג'ס ששיחק בבולס אמר: "סקוטי היה מסוג האנשים שייתן לך את החולצה שלו, שיצלול על הפרקט, שימסור לך החוצה לזריקה. לא אהבתי איך שהוא צויר, אני לא מבין מדוע זה קרה. בלי סקוטי, ג'ורדן לא היה זוכה. גרמו לזה להיראות כאילו MJ זכה בתוך ואקום, וזה לא היה ככה. לזרוק את אח שלך מתחת לאוטובוס - זה לא לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully