וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את וולבס בחוץ וקבעה שיא ניצחונות במשחקי פתיחה

גווארדיולה פותח עונה עם ניצחון: דה בראונה הוכשל ברחבה ודייק מהנקודה (20), פיל פודן הכפיל (33), חימנס צימק (78), וז'סוס חתם. סיטי עם רצף של עשרה ניצחונות במשחקי פתיחה בפרמיירליג. אסטון וילה ניצחה 0:1 את שפילד יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

המחזור השני בפרמיירליג הושלם הערב (שני) עם שני משחקים. מנצ'סטר סיטי ניצחה את וולבס 1:3 במשחק הבכורה שלה העונה בליגה ועל הדרך קבעה שיא פרמיירליג חדש כשניצחה את משחק פתיחת העונה זו השנה העשירית ברציפות. במשחק הנוסף אסטון וילה אירחה את שפילד יונייטד, וגברה עליה 0:1 לאחר שהיריבה נשארה בעשרה שחקנים ואף החמיצה פנדל במחצית הראשונה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה. רויטרס
הוכשל ברחבה ושלח את הפנדל פנימה. דה בראונה חוגג/רויטרס

וולבס - מנצ'סטר סיטי 3:1

בשנה שעברה ניצחה וולבס את מנצ'סטר סיטי בשני המפגשים שנערכו במסגרת הפרמיירליג, אך הערב (שני) יצאו שחקניו של פפ גווארדיולה עם ידם על העליונה לאחר שגברו 1:3 על הזאבים במשחקם הראשון לעונת 2020/21 בליגה. האורחת שלטה במשחק כמעט לכל אורכו, כשכבר לאחר 11 דקות קווין דה בראונה סחט הדיפה מרוי פטריסיו בשער וולבס לאחר בעיטה חופשית. בדקה ה-23 כבר הגיע השער הראשון של סיטי לאחר שדה בראונה הוכשל ברחבה על ידי רומיין סאיס ושלח את הפנדל פנימה. בדקה ה-33 הכניס הבלגי הנפלא כדור עומק לראחים סטרלינג שמצא במסירת רוחב את פיל פודן שכבש את השני של האורחת.

וולבס נראתה מעט טוב יותר במחצית השנייה, והגיעה לכמה מצבים טובים, אך שחקניה החמיצו ברשלנות. בדקה ה-78 הצליחה סוף סוף המארחת לצמק כשדניאל פודנס סחרר באגף ימין את קווין דה בראונה והגביה כדור מדוד אותו נגח ראול חימנס פנימה. וולבס לא הצליחה לעשות מעבר לשער המצמק שכבשה, וראתה את גבריאל ז'סוס מוסיף את השלישי בתוספת הזמן. מנצ'סטר סיטי עם ניצחון עשירי ברציפות במשחקי הפתיחה בליגה האנגלית - שיא פרמיירליג חדש.

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, נתן אקה, בנז'מן מנדי, רודרי, פרננדיניו, קווין דה בראונה, פיל פודן, ראחים סטרלינג (פראן טורס, 81), גבריאל ז'סוס.

הרכב וולבס: רוי פטריסיו, רומיין סאיס, קונור קודי, ווילי בולי, מרסאל (רובן וינאגר, 8), רובן נבס, ז'ואאו מוטיניו (לאנדר דנדונקר, 78), אדאמה טראורה, דניאל פודנס, ראול חימנס, פדרו נטו (פאביו סילבה, 78).

עוד בוואלה!

היסטוריה באנגליה: קיין בישל לסון רביעייה ב-2:5 של טוטנהאם בסאות'המפטון

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 11: קווין דה בראונה ניגש לביצוע בעיטה חופשית וממרחק של כ-25 מטרים בעט כדור חזק שנהדף על ידי רוי פטריסיו.

דקה 19: קווין דה בראונה נכנס לרחבה והוכשל על ידי סאיס. השופט הורה על פנדל לזכות מנצ'סטר סיטי.

דקה 20: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1: קווין דה בראונה ניגש לביצוע הבעיטה ודייק.

דקה 33: גול! 0:2 למנצ'סטר סיטי: דה בראונה הכניס כדור עומק נהדר לסטרלינג שיישר למרכז ומצא את פיל פודן שבלי בעיה גלגל לרשת את השני של האורחת.

דקה 44: גבריאל ז'סוס נגח כדור לעברו של דה בראונה שדהר לבדו מול רוי פטריסיו אך בעט לגופו של השוער, והסיטיזנס יסתפקו רק בקרן.

דקה 53: דה בראונה הכניס כדור עומק נפלא לגבריאל ז'סוס, שהשתחרר נהדר מהשמירה אך הבעיטה שלו הלכה למרכז השער ונהדפה על ידי פטריסיו.

דקה 60: הזדמנות נהדרת לוולבס הלכה לאיבוד: אדאמה טראורה פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב שהגיע היישר לראול חימנס שבעט ברשלנות כדור שהתגלגל החוצה.

דקה 78: גול! וולבס מצמקת ל-2:1: דניאל פודנס סחרר באגף ימין את קווין דה בראונה והגביה כדור מדוד אותו נגח ראול חימנס פנימה.

דקה 90: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-1:3: גבריאל ז'סוס קיבל כדור בתוך רחבת וולבס וחיפש את הפינה הרחוקה, אך הכדור שלו פגע ברגל של שחקן הגנה, הטעה את פטריסיו וחדר פנימה.

שחקנה של מנצ'סטר סיטי פיל פודן עם ראחים סטרלינג. רויטרס
כובש השער השני עם המבשל. פודן עם סטרלינג/רויטרס

משחק נוסף

אסטון וילה - שפילד יונייטד 0:1
לוילה: אזרי קונסה (63), לשפילד: ג'ון איגן (הורחק, 12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully