וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את סמפדוריה בבכורה של פירלו על הקווים

עודכן לאחרונה: 20.9.2020 / 23:54

האלופה פתחה עונה בצורה חלקה: קולוסבסקי כבש שער בכורה (13), בונוצ'י הכפיל (78) ורונאלדו שהרבה להחמיץ, חתם (78). מרטנס ואינסינייה העניקו לנאפולי 0:2 בחוץ על פארמה

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

מחזור הפתיחה של עונת 2020/21 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד כמובן משחקה של יובנטוס, שהביסה 0:3 את סמפדוריה בהופעת הבכורה של אנדראה פירלו כמאמן האלופה. את היום פתח משחק הצהריים בו נאפולי רשמה 0:2 בחוץ על פארמה, בעוד ססואולו הצליחה להשוות בדקה ה-88 ונפרדה מקליארי ב-1:1. במשחק נוסף גנואה הביסה 1:4 את קרוטונה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
עבר את המבחן הראשון שלו בצורה חלקה. אנדראה פירלו עם רונאלדו בסיום/רויטרס

יובנטוס - סמפדוריה 0:3

אנדראה פירלו יכול לסמן וי על בכורה מוצלחת כמאמן יובנטוס לאחר שהאלופה גברה 0:3 על סמפדוריה ופתחה את עונת 2020/21 בסריה A עם ניצחון. דיאן קולוסבסקי שהגיע מפארמה ערך גם הוא בכורה במדי הגברת הזקנה, וכבש בדקה ה-13 בבעיטה חדה ומדויקת לפינה של אמיל אודרו. בדקה ה-78 הגיע לאונרדו בונוצ'י ודחק פנימה את השני של יובנטוס לאחר ערבוביה שנוצרה ברחבה בעקבות כדור קרן. גם ווטסון מקקני הצעיר ערך הערב את הופעת הבכורה שלו בליגה במדי יובנטוס, והיה קרוב לכבוש, אך נבלם ברגע האחרון על ידי שוער האורחת. כריסטיאנו רונאלדו היה פעלתן מאוד ורשם מספר החמצות גדולות, אך בסיום הכוכב הפורטוגלי בא על שכרו וכבש בדקה ה-89 את השלישי, בדרך לניצחון חלק במחזור הפתיחה ולקביעת נתון מדהים נוסף בקריירה שלו: מדובר בעונה ה-19 ברציפות בה רונאלדו כובש.

הרכב יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, לאונדרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, דנילו, חואן קואדרדו (רודריגו בנטנקור, 78), אדריאן ראביו, ג'אנלוקה פראבוטה (מתיאה דה שיליו, 67), ארון ראמזי, ווטסון מקקני, כריסטיאנו רונאלדו, דיאן קולוסבסקי (דוגלאס קוסטה, 82).

הרכב סמפדוריה: אמיל אודרו, תומאסו אוגלו, לורנצו טונלי (מאיה יושידה, 46), עומאר קולי, בארטוש ברזינסקי, יקוב יאנקטו, מהדי לריס (פאביו קוואליירלה, 46), אלבין אקדל, מורטן ת'ורסבי (מיקל דמסגארד, 71), פאביו דפאולי (גסטון ראמירס, 46), פרדריקו בונאצולי (ולריו ורה, 70).

דקה 6: בעיטה נפלאה של דנילו ממרחק חלפה מעט מעל משקוף השער של סמפדוריה.

דקה 11: כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור עומק נהדר ומזווית קשה הצליח רק לסחוט הצלה מאודרו, שהדף לקרן.

דקה 13: גול! 0:1 ליובנטוס: כריסטיאנו רונאלדו ניסה להיכנס לרחבה ונבלם, כשמי שהשתלט על הכדור היה דיאן קולוסבסקי שבהופעת הבכורה שלו מצא בצורה נהדרת את הפינה הימנית והעלה את הגברת הזקנה ליתרון.

דקה 24: הזדמנות נהדרת נוספת לרונאלדו, שפרץ לרחבה ושחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל שנעצרה רק במשקוף.

דקה 34: עוד החמצה מסמרת שיער לכריסטיאנו רונאלדו, לאחר שקולוסבסקי מצא אותו בכדור רוחב נהדר, אך הפורטוגלי החמיץ בצורה לא אופיינית כשהוא לבדו מול אודרו.

דקה 52: כדור שהוכנס לרחבת יובנטוס פגש את רגלו של בונאצולי, אך הבעיטה של חלוץ סמפדוריה עלה מעל המשקוף של שצ'סני.

דקה 78: גול! יובנטוס עולה ל-0:2: כדור קרן שעלה לרחבה יצר ערבוביה בתיבת החמש, ומתוך הבלאגן היה זה לאונרדרו בונוצ'י שהתעשת ראשון ודחק מקרוב את השני של הגברת הזקנה.

דקה 88: גול! יובנטוס עולה ל-0:3: כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור עומק נהדר מארון ראמזי ומתוך הרחבה בעט כדור חזק לפינה ופנימה.

עוד בוואלה!

בדרך החוצה: לואיס סוארס מחוץ לסגל של ברצלונה, גם ריקי פוץ' יעזוב?

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס דיאן קולוסבסקי. רויטרס
כבש בהופעת הבכורה שלו בגברת הזקנה. דיאן קולוסבסקי/רויטרס

פארמה - נאפולי 2:0

פתיחת עונה מוצלחת של נאפולי, שרוצה להימנע מעוד עונה מאכזבת כמו זו אשתקד. החבורה של ג'נארו גאטוזו ניצלו עבודת הגנה לא טובה של המארחת כדי לכבוש פעמיים מרגלי דריס מרטנס (63) ולורנסו אינסינייה (77) והכריעו את המשחק. ויקטור אוסימן התחיל את המשחק על הספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-61 והיה שותף מלא לניצחון של הפרטנופי.

שחקן נאפולי, דריס מרטנס. רויטרס
כבש את הראשון. מרטנס עם אוסימן/רויטרס

משחקים נוספים

גנואה - קרוטונה 1:4
לגנואה: מתיאה דסטרו (6), גוראן פאנדב (9), דוידה זפאקוסטה (34), מרקו פיאצה (75). לקרוטונה: עמנואל ריבייר (28).

ססואולו - קליארי 1:1
לקליארי: ג'יו סימאונה (77). לססואולו: מהדי בוראביה (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully