וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קסטרובילי כבש את השער הראשון של העונה, 0:0 לרומא בוורונה

עודכן לאחרונה: 19.9.2020 / 23:45

הקשר העניק לפיורנטינה 0:1 ביתי על טורינו אחרי הכנה של פדריקו קייזה בדקה ה-78. קורות בתיקו המאופס של הג'אלורוסי, בכורה לפדרו

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

עונת 2020/21 בסרייה A יצאה לדרך עם מחזור מפוצל שהתחיל הערב (שבת) עם שני משחקים ויסתיים רק ב-30 בספטמבר עם שלושה משחקים נוספים. במפגש שפתח את העונה ניצחה פיורנטינה 0:1 את טורינו, ואילו רומא הסתפקה ב-0:0 אצל ורונה.

פדרו שחקן רומא. רויטרס
לא הצליח לכבוש בבכורה. פדרו/רויטרס

ורונה - רומא 0:0

אחרי עונה שהסתיימה במקום החמישי ושוב רק עם הכרטיס לליגה האירופית, הג'אלורוסי פתחו את עידן דן פרידקין עם תיקו מאופס מול הקבוצה איתה הם עושים עסקים בימים אלה. ורונה קיוותה לנצח את הג'אלורוסי לראשונה מאז אוקטובר 1996, אבל הרכש אדריאן טאמזה נעצר בקורה בדקה ה-45 ופדריקו דימרקו פגש את המשקוף בדקה ה-82. מנגד, פדרו כמעט כבש בבכורה במדי רומא, שהותירה על הספסל את אדין דז'קו, כנראה לפני המעבר ליובנטוס. לאונרדו ספינאצולה נעצר בקורה בדקה ה-86.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 20.9: ליברפול רכשה את דיוגו ז'וטה מוולבס, רגילון חתם בטוטנהאם

לכתבה המלאה
גאטנו קסטרובילי שחקן פיורנטינה עם מאמנו ג'וזפה יאקיני. GettyImages
סידר שלוש נקודות. גאטנו קסטרובילי עם מאמנו ג'וזפה יאקיני/GettyImages

פיורנטינה - טורינו 0:1

השער הראשון של עונת 2020/21 בסרייה A שייך לגאטנו קסטרובילי. הקשר בן ה-23, מתגליות העונה שעברה, כבש מקרוב בדקה ה-78 אחרי הכנה של פדריקו קייזה והעניק לוויולה ניצחון במשחק הפתיחה. כריסטיאנו ביראגי, שחזר אחרי עונת השאלה באינטר וחתם עד 2024, כבש בדקה ה-47 שער שנפסל בסיוע ה-VAR. ג'אקומו בונבנטורה ערך בכורה במדי פיורנטינה ובורחה ואלרו נכנס במקומו לבכורה מחודשת. משחק ראשון מאכזב למרקו ג'אמפאולו כמאמן טורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully