וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "מוכן לוותר על הבונוס ולהוסיף 20 אלף דולר מהבית כדי להעפיל לאלופות"

17.9.2020 / 7:30

חלוץ מכבי תל אביב דיבר גם על התקרית בין יונתן כהן ובלקמן: "המקרה הזה לא מתאים ולא יחזור לעולם במכבי תל אביב". איתן טיבי נזכר בגרימת הפנדל מול סרפסבורג: "רציתי מאוד להחזיר והיה לי ניצחון קטן"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

איתי שכטר התיישב אתמול (רביעי) באולם מסיבות העיתונאים בבלומפילד כשהוא חבוש בכובע מצחייה אופנתי וחיוך רחב מרוח לו על כל הפנים אחרי ניצחון מכבי תל אביב על ברסט. "אני מוכן לעשות אתכם עסקה", ירה לעבר אנשי התקשורת. "אני מוכן לוותר על הבונוס של הליגה האירופית ולהוסיף עוד 20 אלף דולר מהבית, אם תבטיחו לי שנשחק בליגת האלופות. אני כל כך אוהב את המפעל הזה ורוצה לחוות אותו שוב, שאני לא רוצה מענקי אירופה ומוכן להביא עוד כסף מהבית כדי לשחק מול הגדולות של אירופה. בגיל 33 לעשות שוב ליגת האלופות זה חלום. ליגת האלופות שמורה רק לגדולים".

שכטר הודה שההגרלות שמכבי תל אביב קיבלה היו בהזמנה. "ההגרלות האירו לנו פנים", אמר השחקן הוותיק. "צריך להיות אמיתיים ולומר זאת. יכולנו לפגוש קבוצות הרבה יותר טובות ממה שקיבלנו בשלושת הסיבובים שעברנו".

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב עם איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
מוכן לוותר על הבונוס כדי לחזור לליגת האלופות. איתי שכטר/ברני ארדוב

שכטר המשיך וסיפר מה הרגיש לפני כחודשיים כשמכבי תל אביב רק החלה את ההכנות. "לחשוב לפני חודשיים שנעשה ליגה אירופית היה הזוי", אמר. "איבדנו זרים דומיננטיים. שני ישראלים חשובים עזבו. היינו בלי מאמן ולא מצאנו את עצמנו. אבל יש פה תלכיד של גברים וכשגם פחות נעים, נשארים ביחד. מדברים אחד עם השני ודוחפים. מישהו הבטיח לנו שבכל עונה ניקח כאלה אליפויות?".

שכטר היה על הדשא מול מכבי פתח תקוה במחזור הראשון, כשניק בלקמן ויונתן כהן רבו מי יבעט את הפנדל אותו החמיץ לבסוף בלקמן. העימות ביניהם גלש גם לחדר ההלבשה. שכטר ניסה אז להרגיע את שניהם. אמש הוא לא היה צריך להתערב כי השניים לא היו על המגרש כאשר השופט פסק על הנקודה הלבנה ודן ביטון היה זה שבעט וכבש. "מה שקרה בין יוני לניק, לא מתאים למכבי תל אביב. המקרה הזה לא יקרה לעולם במכבי תל אביב. דיברנו בינינו וגם עם הצוות שמשהו כזה לא יקרה יותר במכבי תל אביב", שיתף החלוץ בפתיחות.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סגר מעגל. איתן טיבי/ברני ארדוב

עבור איתן טיבי ההעפלה אמש לליגה האירופית, היא הפעם הרביעית בה הוא מגיע עם מכבי תל אביב לשלב בתים באירופה. טיבי הודה אמש כי סגר מעגל אחרי שלפני שנתיים היה זה שגרם לפנדל מכריע מול סרפסבורג הנורבגית ובשל כך, מכבי תל אביב של תחילת עידן איביץ' פיספסה את הליגה האירופית. "מה שהיה במשחק אז שהודחנו, היה משהו לא קל עבורי. לכן זו סגירת מעגל מאוד משמחת בשבילי".

טיבי שאיבד את אביו בחודשים האחרונים, סיפר בהתרגשות: "לפני המשחק הערב היה לי משהו שישב עליי. אחד הדברים הקשים שחוויתי היה שהודחנו מהליגה האירופית לפני שנתיים. אבא שלי באחד ממשחקיו האחרונים ראה אותי במגרש. רציתי מאוד להחזיר על הפעם ההיא והיה לי ניצחון קטן כשעשיתי את זה הפעם ועזרתי לקבוצה להעפיל לפחות לליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully