וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכויים קלושים שמכבי תל אביב תתחזק בזרים חדשים לפני זלצבורג: "כרגע לא ידוע שקורה משהו עם ערן זהבי"

17.9.2020 / 6:45

באלופה חגגו העפלה לפלייאוף, אך מבינים שיהיה קשה להחתים זרים עד שלישי. גורם: "היחיד שיכול להיכנס מחר להרכב הוא ערן זהבי. הכיוון שלו הוא איינדהובן". דוניס: "זה שעלינו לליגה האירופית לפחות, יגרום כנראה לשחקנים שלא רצו לבוא, לחשוב שוב"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

אווירה מצוינת במכבי תל אביב עם העפלת הקבוצה לפלייאוף ליגת האלופות והבטחת המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית לפחות. אף שמכבי תל אביב לא הציגה יכולת גבוהה אמש (רביעי) מול אלופת בלארוס (0:1), היא עדיין היתה טובה יותר וניצחה בצדק. יחד עם זה במועדון מבינים שאחרי החגיגות, ינתחו בצוות האימון את המשחק ויבינו שהאלופה עדיין לא נראית בשיאה ולראיה הפתיחה הרעה של משחקי הליגה.

ביום שאחרי הבטחת המקום בליגה האירופית, סיכויים קלושים שמכבי תל אביב תוכל להתחזק בשחקנים זרים שיהיו חלק מהסגל למשחק הראשון מול רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות. מאחר שמכבי תל אביב תשחק את המשחק הראשון מבין שניים כבר ביום שלישי, לא יישאר לה זמן להכניס שחקן זר חדש לעניינים. "השחקן היחיד שיכול היה להיכנס כבר מחר להרכב הוא ערן זהבי", אמרו אמש גורמים בקבוצה. "אבל כרגע לא ידוע שקורה משהו בין מכבי תל אביב לערן זהבי והכיוון שלו הוא איינדהובן".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מקווה שמכבי תל אביב תתחזק. דוניס אמש/ברני ארדוב

למרות הפסימיות באשר לחיזוק הסגל בימים הקרובים לקראת פלייאוף ליגת האלופות, בדבר אחד הודה אמש גיאורגיוס דוניס: ההעפלה לליגה האירופית תפתח בפני מכבי תל אביב דלתות לשחקנים זרים שעד כה לא רצו להגיע לישראל. "אין לנו בעיה של כסף וזה שעלינו לליגה האירופית ונקבל עוד כסף, לא עושה את ההבדל", הסביר שוב מאמן מכבי תל אביב בתום הניצחון אמש. "מה שכן, זה שאנחנו עכשיו בליגה האירופית, יגרום כנראה לשחקנים שלא רצו לבוא, לחשוב שוב ואולי כן להצטרף כי כעת מכבי תל אביב הולכת לפחות לליגה האירופית". דוניס הצהיר אמש כי הוא מעוניין לקיים את המשחק הראשון מול האוסטרים ביום שלישי בבלומפילד ואת הגומלין באוסטריה. ברד בול זלצבורג טענו אמש שרק היום יחליטו אם הם יגיעו לישראל לנוכח כניסת המדינה לסגר החל ממחר בשעות הצהריים.

באשר לסיכויים לעבור את רד בול זלצבורג ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת אלופות, אמר דוניס: "אם נמשיך להחמיץ כך מול השער משחק אחרי משחק, לא יהיה לנו שום סיכוי להעפיל לליגת האלופות. את המשחק הזה היינו צריכים לנצח 0:3 ולא להילחץ בדקות הסיום שהם ישוו. אנחנו לא יכולים לעשות משמונה מצבים שער אחד בפנדל". המאמן היווני הבהיר כי הוא יערוך אימונים מיוחדים רק לשחקני ההתקפה בהם יתמקד במסירות איכותיות ובעיקר בסיומות מול השער.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם איתי שכטר. ברני ארדוב
יחגגו גם מול זלצבורג? שכטר ופרץ/ברני ארדוב

הימים שקדמו למשחק אמש מול דינמו ברסט, היו מאוד מתוחים. מכבי תל אביב הגיעה למשחק החשוב מול הבלארוסים כשהשחקנים שומעים את הביקורת הקשה שהטיח בהם דוניס בתום התיקו מול בני יהודה. "אני לא מהמאמנים שאחרי ניצחונות יבואו לדבר עם התקשורת ויחייכו ואחרי הפסדים יברחו ולא ירצו להגיד דבר", סיפר דוניס. "אני רוצה להתנהג כרגיל ולהגיד מה הבעיות בצורה פתוחה".

הניצחון אמש איפשר לדוניס גם להרחיב בעניין ההשוואות שהתקשורת בארץ עושה כל הזמן בינו לבין ולאדן איביץ'. "אתם עושים כל הזמן השוואות ביני לבין איביץ'. אני מעדיף שישוו אותי לגווארדיולה", אמר דוניס וצחק. "זה דבר טבעי שהתקשורת משווה את המאמן החדש למאמן הישן. גם בפנאתינייקוס עושים כעת את ההשוואה בין המאמן החדש שהחליף אותי לביני. אני מאוד מכבד את איביץ' ואת העבודה שהוא עשה במכבי תל אביב. יש לי ולו מערכת יחסים מצוינת. באתי למכבי תל אביב כי ידעתי שנעשתה כאן עבודה טובה על ידי איביץ'. קיבלתי קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully