וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב

עודכן לאחרונה: 16.9.2020 / 22:18

האוהדים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה, שם נערך טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה וקראו נגד בעלי המועדון. הבעלים זאב גרינברג: "אנחנו לקראת שנה לא פשוטה"

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב נמשכת. הערב (רביעי) הגיעו רבים מאוהדי הקבוצה אל מחוץ מתחם חודורוב בו מתאמנת הקבוצה, וקראו בגנות בעלי המועדון ותבעו מהם לשחרר את זכויות הניהול. האוהדים הגיעו למתחם לאחר שנודע להם כי אמור להתקיים טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, והגיעו על מנת להשמיע את מחאתם.

בהודעה שפרסמו האוהדים טרם ההגעה למתחם נכתב: "גם הניסנובים יודעים, זה לא הקומץ, זה כל הפועל! בעקבות המחאה, הנהלת המועדון ניסתה לערוך בחשאי אירוע הרמת כוסית לראש השנה הערב במתחם חודורוב. לשמחתנו, הדבר נודע לנו כך שנוכל להרים כוסית יחד עם האחים ניסנוב בתקווה שבשנה הבאה נשב על המרפסת ולא נספור שחקנים שתובעים. לכן, הערב ב-19:30 נגיע למחות מחוץ למתחם חודורוב".

בעלי הפועל תל אביב האחים ניסנוב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המחאה נגדם נמשכת. איציק ושרון ניסנוב/ברני ארדוב
בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב, עם מנהל הקבוצה משה סיני, עוזר המאמן סלים טועמה, המאמן ניר קלינגר, הדובר ארז נאמן.. דוברות הפועל תל אביב, אתר רשמי
ניסנוב, סיני וקלינגר במהלך הרמת הכוסית/אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב

אוהדי הפועל תל אביב הפגינו במספר מקרים שונים מחוץ לבתיהם של כל אחד מהאחים שרון ואיציק ניסנוב, בדרישה שימכרו את המועדון. מאידך בעלי הפועל תל אביב טענו כי הם אכן מעוניינים למכור את הקבוצה, אך אף רוכש או איש עסקים עדיין לא הגיע והגיש הצעה רצינית.

בתוך המתחם, במהלך טקס הרמת הכוסית שערכה הקבוצה נשא דברים אחד הבעלים, זאב גרינברג: "דווקא בתקופה כזו של חוסר ודאות, זה הזמן להיות ביחד, מאוחדים ומגובשים. אנחנו הולכים לקראת שנה לא פשוטה, אבל אני מאמין שאם כל אחד מאיתנו יבוא וייתן מעצמו עוד קצת, אין גבול למה שנוכל להשיג ביחד. אני מאחל לכם ולבני משפחותיכם שנה טובה וכמובן, המון בריאות".

נציג הבעלים משה סיני אמר: "אני באמת מאמין בקבוצה הזו, העונה רק התחילה וכולנו צריכים לעבוד קשה יותר בשביל להביא נקודות בהמשך. כולנו חייבים לשנות גישה ולהבין ששום דבר לא יבוא לנו בקלות, נצטרך להילחם בשביל לעמוד במטרות שלנו העונה. שתהיה לכולכם שנה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully