וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות ז'יז'יץ' הרשים: מכבי תל אביב גברה 74:77 על חולון בהכנה

14.9.2020 / 20:16

הקבוצה של ספרופולוס ("מסופק, קשה להגיע למסקנות") פתחה את ההכנה עם ניצחון על הסגולים למרות יכולת לא מרשימה. הקרואטי הצטיין עם 20 נק' ו-12 ריב'. כספי, ג'ונס, דיברתולומאו וזוסמן נעדרו, האוול לא שיחק בחולון. ראשל"צ - אילת 68:49, הפועל חיפה - גלבוע/גליל 92:75

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2020/21 של מכבי תל אביב יצאה לדרך הערב (שני) עם משחק הכנה ראשון מול הפועל חולון בהדר יוסף, אותו ניצחה 65:71. על רקע הסגר המתקרב והעננה סביב פתיחת העונה בליגת העל, הצהובים קיבלו הופעות בכורה של אנטה ז'יז'יץ' ועוז בלייזר. כריס ג'ונס, עומרי כספי, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן לא שותפו, בעוד אלייז'ה בריאנט שעדיין לא נמצא בכושר מלא דווקא שיחק. מנגד חולון שיחקה ללא ריצ'רד האוול ויוגב אוחיון.

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי, עוז בלייזר, אנטה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר. הפועל חולון פתחה עם סי ג'יי האריס, טיירוס מגי, ווילי וורקמן, כריס ג'ונסון ואוריאל טרויצקי. חולון פתחה את המשחק טוב יותר, עם דקות טובות של סי ג'יי האריס, והוליכה לאורך רוב שלבי הרבע הראשון אליו ירדה ביתרון 15:19. מי שהחזירו את מכבי תל אביב למשחק ברבע השני היו שחקני הפנים אותלו האנטר ואנטה ז'יז'יץ' שעם 19 נקודות משותפות במחצית הפכו את התוצאה ובסיום הרבע השני מכבי תל אביב מוליכה 34:37.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה מצוין את הרבע השלישי, ברחה ליתרון 8 במהלכו, אלא שחולון לא ויתרה, עצרה את יריבתה על 4 דקות ללא נקודות, ובסיום הרבע 54:48 למכבי תל אביב. המומנטום של חולון המשיך גם ברבע האחרון שהקבוצה של סטפנוס דדאס נגסה עוד ועוד ביתרון של מכבי, כשלקראת הסיום עמד על 3 בלבד. בשלב הזה הצליחו המארחים לברוח שוב, עלו ל-61:69, 2 דקות לסיום, ונראה היה שגמרו את המשחק. אלא שחולון לא ויתרה, נלחמה, צמצמה לנקודה בלבד, אלא שטיילר דורסי עמד בלחץ בסיום על קו העונשין ונתן לקבוצתו ניצחון 74:77.

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 20 ו-12 ריבאונדים, אותלו האנטר 16, סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו 10 כל אחד, עוז בלייזר 7, טיילר דורסי 6, אלייז'ה בריאנט 4, סנדי כהן ויונתן אטיאס 2 כל אחד. כן שותפו: דורי סהר ועידן אלבר.

קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 19, עודד ברנדווין 14, גיא פניני 12, טיירוס מגי 10, ווילי וורקמן 6 ו-10 ריבאונדים, אייזיאה מיילס 5, כריס ג'ונסון ואוריאל טרויצקי 4 כל אחד.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"זה היה המשחק הראשון שלנו, היו לנו רגעים טובים, ורגעים שלא שיחקנו טוב", סיכם יאניס ספרופולוס. "זה נורמלי, אנחנו רק בתחילת העונה, אנחנו משתמשים במשחקים האלה כדי למצוא את הקצב. אנחנו לא מוכנים עוד, זה ברור. אחרי אימונים קשים, הגוף, הרגליים עדיין לא רגילים לשחק ברמה הרגילה ואנחנו משתמשים במשחקים האלה כדי לשמור את המונוטוניות של האימונים. אני מסופק מהדברים האלה, קשה להגיע למסקנות ולהחליט על דברים. אנחנו בתהליך של התקדמות ולהגיע מוכנים למשחקים הרשמיים הראשונים, נעשה הכי טוב כדי להיות מוכנים ברגע הנכון".

עוד בוואלה!

מטפס בתחזיות: גולדן סטייט תבחר בדני אבדיה במקום השני בדראפט?

לכתבה המלאה
עידן אלבר, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד פרצוף חדש בקבוצה הבוגרת. עידן אלבר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב
אלייז'ה בריאנט, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין לא בכושר משחק מלא. אלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מתדרך את השחקנים. סקוטי ווילבקין ברקע. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין רחוקים משיאם. שחקני מכבי תל אביב עם יאניס ספרופולוס/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת 68:49

לא כך רצתה הקבוצה של גיא גודס לפתוח את העונה, כשגם העובדה שדריל מונרו לא משחק לא אמורה להוריד מהתוצאה המדאיגה. מנגד באילת יכולים להיות קצת יותר רגועים, אבל זו עדיין לא היכולת שאריאל בית הלחמי שואף לראות מהשחקנים שלו.

שתי הקבוצות העבירו את חמש הדקות הראשונות ללא נקודות, ואחרי רבע אחד אילת הוליכה 10:12. בעוד אילת השתחררה ברבע השני, ראשון לציון נתקעה על 9 נקודות בלבד, והאורחת הוליכה במחצית 19:34. ברבע השלישי ראשון לציון הצליחה לחבר 18 נקודות, ולחזור מעט למשחק כשהם בפיגור 47:37 בכניסה ל-10 הדקות האחרונות, אך הכתומים שוב נתקעו עם 12 נקודות בלבד ברבע האחרון בעוד אילת קולעת 21 בדרך לניצחון 49:68.

קלעו לראשון לציון: אקיל מיטשל 12 ו-14 ריבאונדים, אייזיאה טיילור 9, נועם דוברת 8, שון ארמנד, נועם דוברת וגולן גוט 6 כל אחד, עידו פליישר 2.

קלעו לאילת: קייסי פראת'ר ומרקל בראון 12 כל אחד, ג'ו רגלנד 11, ג'וש ניבו 10 ו-10 ריבאונדים, בן קרטר 9 ו-9 ריבאונדים, רועי הובר 7, עידו דוידי וצוף בן משה 3 כל אחד, מירון רוינה 1.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יש הרבה עבודה. נועם דוברת/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפועל גלבוע/גליל 92:75

הקבוצה של אלעד חסין פתחה את ההכנות שלה לעונה ברגל שמאל עם תבוסה ביתית נגד הקבוצה של ליאור ליובין, לה זה היה משחק שני אחרי ההפסד להפועל חולון ביום שישי. המשוכה הבאה של חיפה, מכבי תל אביב, לא אמורה להיות פשוטה יותר, והאדומים יקוו לשיפור לקראת שמינית גמר גביע ווינר נגד הפועל באר שבע.

המחצית הראשונה הייתה די שקולה, חיפה הוליכה אחרי 10 דקות 22:24, וגלבוע איזנה במחצית ל-45:45. סיפור המשחק כולו היה ברבע השלישי - השחקנים של גלבוע התנפלו על חיפה וברחו ל-54:73 אחרי 30 דקות. הרבע האחרון היה גארבג' טיים, ושתי הקבוצות ניצלו את הדקות עד לסיום כדי לתרגל הרכבים מסוימים בדרך לניצחון של הקבוצה האורחת 75:92.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 17, כרם משעור 15, לנארד פרימן 11, זיו בן צבי 8, ג'ייסון סיגרס 7, ראקים באקלס 6, אייל ונדל 5, עמית כהן 4, להב הולין 2.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשיר 16, ג'ו תומאסון 15, פטריק יאנג ויותם חנוכי 10 כל אחד, נתנאל ארצי ויפתח זיו 8 כל אחד, אייזיאה קאזינס 7, עמית גרשון 6, גיל בני ובניה סרור 5 כל אחד, קורן ז'ורנו 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully