וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי גרסיה: "חשבתי הרבה עד שהבנתי שזאת ההחלטה הכי נכונה עבורי"

14.9.2020 / 7:53

שחקן הכנף נפרד מבית"ר ירושלים לקראת המעבר ליוון. בקבוצה מתכוננים כרגיל לחדרה, איינבינדר נכלל ב-21: "שחקן משמעותי, הגיע הזמן לשים סוף לסאגה". במועדון עשויים לפנות לאשדוד בנוגע לדוד או יחזקאל, בן זקן דורש מיליון יורו על 50 אחוז מהכרטיס של כל אחד מהם

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג סגר את כל פרטי העברתו של ליוואי גרסיה לא.א.ק אתונה עוד אתמול (ראשון). השחקן וסוכניו הסדירו את כל תנאי החוזה - כ-500 אלף יורו לעונה למשך 5 שנים, וגרסיה כבר החל בהכנות למעבר. אחר הצהריים הוא כבר עבר בדיקת קורונה ובהמשך טיפל במספר פרוצדורות על מנת להיות מוכן לנסיעה. גרסיה אמר לפני הסגירה: "אני שחקן כדורגל, יש לי כאן הזדמנות מקצועית וכלכלית להתקדם ולכן הסכמתי למעבר. חשבתי הרבה עד שהבנתי שזאת ההחלטה הכי נכונה עבורי". א.א.ק תעביר לבית"ר ירושלים כ-2.5 מיליון יורו ב-4 פעימות והשחקן יחתום היום רשמית על חוזהו.

בעקבות המכירה הקבוצה עשויה להגיש הצעה כספית למ.ס. אשדוד על שגיב יחזקאל או דין דוד, כאשר כבר משיחות ראשונות שנעשו בשבועות האחרונים, ג'קי בן זקן דרש מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיס השחקן של כל אחד מהשניים.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עובר ליוון. גרסיה/ברני ארדוב

מי שיצטרכו למצוא פתרונות לאחר עזיבת השחקן הם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שיצטרכו לצרף שחקן התקפה משמעותי במקומו, מה שלא יהיה פשוט בזמן שנותר. מקצועית הקבוצה נחלשה. אנטואן קונטה בדרך החוצה, פרדי פלומן כבר עזב, גרסיה נמכר, שלומי אזולאי צפוי לעזוב וכל זאת כאשר לחלק הקדמי לא צורף שום שחקן פרט לחליאופילו פלייטר. מעבר לחלוץ, ייתכן שעד לסוף החלון בית"ר ירושלים תצרף עוד שחקן קישור, אחורי או כנף, על מנת לחזק את הסגל. סנטיאגו אוקמפוס אמור לנחות בקרוב ולהצטרף.

אגב קונטה, בגלל הסגר המתקרב, הבלם טס לצרפת במטרה למצוא קבוצה עד לסיום החלון. הסיכויים שיחזור לישראל קלושים, ואם לא תהיה קבוצה שתרכוש אותו, בבית"ר ירושלים יתירו את חוזהו והוא יהפוך לשחקן חופשי.

במועדון לא קיבלו שום הודעה בנוגע למשחק מול הפועל חדרה ומתנהלים כרגיל לקראת המפגש הערב. צוות המאמנים תרגל ארבעה קשרים - אופיר קריאף, עלי מוחמד, עידן ורד וחנן ממן, כשבהתקפה שובצו אלירן עטר ופלייטר. בהגנה הועדף אורן ביטון על פני אורי מגבו. דן איינבינדר נכלל ב-21 שהוזמנו ורק הוראה מלמעלה יכולה להוציא אותו מהסגל, שכן ה-21 הוזמנו בשל הספק בנוגע לכשירותו של אזולאי והעובדה ששלום אדרי חזר להתאמן לאחר ארבעה ימים. בבית"ר אמרו: "די, הגיע הזמן לשים סוף לסאגה, דראפיץ' וברדה רואים באיינבינדר שחקן משמעותי ופעם אחת זה באמת צריך להיות מקצועי נטו".

סלובודן דראפיץ', שי ברדה, מאמני בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
״השינויים בסגל? כמו רכבת הרים״. דראפיץ׳ עם ברדה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

דראפיץ', התראיין לאתר הרשמי לקראת המשחק מול הפועל חדרה.

סלובו הדגיש את ההתרגשות לחזור לקווים של הקבוצה: "זאת הרגשה חדשה ישנה. היינו פה בבית"ר, הרגשה נפלאה להכיר שחקנים חדשים וטובים ומוכשרים". כשהתייחס לאימונים הוסיף: "עברנו שבוע לא קל, אבל היה קצב טוב באימונים, ואני מקווה שזה יספיק למחר".

על היריבה, הפועל חדרה: "בליגה שלנו הכל פתוח, זאת עדיין התחלת העונה וקבוצות לא בכושר, וכל אחד מחפש את הנקודות. אנחנו משחקים בבית ומחפשים את הנקודות. ניצחנו את הפועל חיפה 0:1 ואנחנו רוצים להגיע למשחק השני בכושר טוב. אנחנו לא בכושר הכי טוב שיש, אבל אני מקווה שזה יספיק לנו כדי לנצח".

על השינויים בסגל אמר: "זה כמו רכבת הרים, לא קל להגיע לקבוצה בתקופה הזאת, אבל אנחנו רוצים להיות אופטימיים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה, אנחנו מתארגנים תוך כדי תנועה ולעשות הכי טוב שיש. בהזדמנות הזאת מאחל גם חג שמח ושנה טובה לעם ישראל ולכל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully