וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאורגיוס דוניס לא פוליטיקאי. הוא לא ישקר מול המיקרופון"

14.9.2020 / 7:07

גורמים ביוון לא הופתעו כלל מהביקורת התקשורתית שמתח המאמן על שחקני מכבי תל אביב: "מי שירצה לקחת את הביקורת למקום שלילי זו בעיה שלו". אבי ריקן בספק לדינמו ברסט

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גורמים ביוון ובעיקר כאלה המקורבים לפנאתינייקוס, קבוצתו האחרונה של גאורגיוס דוניס בטרם הגיע למכבי תל אביב, לא הופתעו אתמול (ראשון) נוכח הביקורת התקשורתית שמתח המאמן כלפי שחקניו מיד בסיום התיקו מול בני יהודה. "דוניס הוא כזה", אמר גורם הבקיא היטב בכדורגל היווני. "הוא מדבר מהלב ומאוד אמוציונלי. הוא לא שומר בבטן כמעט דבר ולא יכול להיות פוליטיקאי. שחקני מכבי תל אביב יצטרכו להתרגל לזה ולא להיעלב כי הוא היה כזה לאורך כל הקריירה שלו. מי שירצה לקחת את הביקורת למקום שלילי זו בעיה שלו. שחקנים צריכים לדעת ללמוד מההערות של המאמן ובסגנון של דוניס, הוא לא ישקר כשהוא מגיע למיקרופון". כזכור דוניס גם שטף את השחקנים בחדר ההלבשה בבלומפילד ולא חיכה לאסיפה ביום שאחרי.

כבר אתמול החל המאמן היווני להכין את הקבוצה למשחק מול דינמו ברסט ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות. המשחק מול אלופת בלארוס זוכה כבר במועדון לסופרלטיבים של המשחק הכי חשוב העונה. אם מכבי תל אביב תנצח, היא תבטיח לפחות השתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית ומדובר במעמד שלא בכל עונה זוכה להגיע אליו קבוצה ישראלית. דוניס צפוי לעבור ולשחק מול ברסט עם שלושה בלמים כפי שסיים את המשחק מול בני יהודה שלשום וכפי שפתח את המשחק מול סודובה בליטא בסיבוב הקודם. אם אנריק סבוריט יהיה כשיר, הוא יפתח כבלם שמאלי ואיתן טיבי כבלם הימני. ביניהם אמור לשחק שרן ייני.

גאורגיוס דוניס, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
השחקנים יצטרכו להתרגל ולא להיעלב. דוניס/קובי אליהו

מי שנמצא בספק למשחק הוא הקשר אבי ריקן שסיים את המשחק מול בני יהודה עם רגישות בברך ואתמול לא נטל חלק באימון. אם ריקן לא יוכל להתאמן גם היום, הוא יחמיץ כנראה את המשחק. מי שאמור לפתוח הוא אייל גולסה כאשר גם דן ביטון ומאור קנדיל אמורים לעלות בהרכב. איתי שכטר וניק בלקמן יתחרו על עמדת החלוץ המרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully