וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הגבנו יפה, הפער ממכבי תל אביב לא מעניין"

13.9.2020 / 23:00

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:3 על האקסית הפועל באר שבע: "על ההגנה עוד צריך לעבוד. זהבי? צריך למכור את כל האצטדיון כדי להביא אותו". אבוקסיס: "הפסדנו על נאיביות"

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (ראשון) במכבי חיפה לאחר ששחקניו של ברק בכר ניצחו את הפועל באר שבע 1:3. זו הפעם הראשונה מאז האליפות האחרונה ב-2010/11 שהירוקים פותחים עונה עם שני ניצחונות. ניקיטה רוקאביציה הלוהט חגג צמד שני ברציפות (23 ו-62) ולמרות שער שוויון של איתמר שבירו, יאניק וילדסחוט קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73, והבטיח למאמנו ניצחון על האקסית במפגש פיקנטי.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"לא מסתנוור". ברק בכר/לילך וייס רוזנברג

ברק בכר סיכם: "זה ניצחון חשוב. אנחנו בהתחלה, מאוד חשוב שהראנו אופי כשהגבנו מיד לאחר הספיגה. את זה אני אקח להמשך, אבל אני יודע שצריך להיות הרבה יותר טובים ואגרסיביים. נצטרך לשפר את העניין הזה ואת הלחץ, כי בהתקפה אנחנו עושים דברים טובים ועל ההגנה הקבוצתית עוד צריך לעבוד. אנחנו עובדים על הצד המנטלי מאוד חזק, יש הרבה לחץ על המועדון ואנחנו יודעים את זה. ספגנו שער כנגד מה שהיה והצלחנו להגיב מהר. מבחינתי זו נקודה חיובית, אבל אני לא מסתנוור.

על פער חמש הנקודות שכבר נפתח ממכבי תל אביב, אמר המאמן: "לא מעניין. מסתכלים רק על עצמנו ורוצים להשתפר. זה רק מחזור שני והליגה עוד ארוכה. החלום הקרוב שלי הוא לנצח את קייראט ביום חמישי. אני מקווה שנוכל לשחק בכלל. אם נצטרך להיות בסגר, אז נהיה בסגר. זה לא תלוי בנו".

על החיזוק: "הבאנו שני שחקנים שמאוד רצינו, אני שמח שהם פה ולאט לאט הם ייכנסו לעניינים. אם נמצא עוד אחד או שניים שיכולים לשדרג את הקיים, נעשה את זה. יש עוד חודש עד סיום החלון ואני רוצה להביא עוד שחקן עד אז. ערן זהבי? נצטרך למכור את כל האצטדיון הזה כדי להביא אותו".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
"השער השני הוריד לנו את האוויר". יוסי אבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

ניקיטה רוקאביציה: "זו הייתה הופעה נהדרת של החבר'ה, היה לנו משחק טוב. היינו מוכנים לנצח את המשחק, זה היה חשוב עבורנו ואנחנו שמחים להשיג את שלוש הנקודות. אני נהנה מהכדורגל שלי, אבל מן הסתם אני לא יכול להבקיע בלי החברים שלי, אז אני רוצה להגיד תודה רבה להם. אני פשוט נהנה מהמשחק, מנסה לעשות מה שהכי טוב לקבוצה ומנסה לנצח משחקים".

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "דיברנו על המצבים הנייחים שלהם כל כך הרבה, איך הם עושים תרגילים, ובסוף ספגנו ככה את ה-1:2. חזרנו וזה נראה טוב, אבל השער השני הוריד לנו את האוויר. החמצנו, גם הם היו טובים והיו הרבה מצבים בשני הצדדים, אבל בסופו של דבר הפסדנו על הנאיביות שלנו, עם המצב הנייח הזה".

על העליונות של בכר במאזן מולו: "אם אתה מאמן את הפועל באר שבע במשך חמש שנים עם 100 מיליון תקציב מולי בני יהודה ובני סכנין, טבעי שיהיו לך יותר ניצחונות. זה לא היה בכר מול אבוקסיס. נמשיך קדימה". על האפשרות לסגר: "אני מקווה שזה יהיה בידוד של אימון ובית, כמו שהיה לפני כן, ולא יוציאו אותנו מהתלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully