וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי גרסיה בחר בא.א.ק אתונה: צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים

13.9.2020 / 21:39

שחקן הכנף העדיף את ההצעה של א.א.ק (500 אלף יורו לעונה) על פני זו של אולימפיאקוס, ובית"ר צפויה לקבל כ-2.5 מיליון יורו

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ליוואי גרסיה החליט לעבור לא.א.ק אתונה. ההצעה של הקבוצה מאתונה עדיפה מבחינת השחקן על פני זו שהגישה לו האלופה היוונית אולימפיאקוס, בה הוא גם לא יועד להיות שחקן הרכב, והעסקה אמורה להיסגר עוד הלילה (ראשון) או מחר. גרסיה כבר עבר בדיקת קורונה בישראל לקראת הנסיעה שלו ליוון.

בית"ר ירושלים אמורה לקבל כ-2.5 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס, בתוספת למענקים שונים, וגרסיה יחתום על חוזה לחמש שנים עם שכר של 500 אלף יורו לעונה - גבוה יותר מהשכר שהציעה אולימפיאקוס.

אגב, אולימפיאקוס עוד ניסתה למנוע את מכירת השחקן ליריבה אותה ניצחה אמש בגמר הגביע והגישה הצעה משודרגת, אבל הבעלים משה חוגג כבר סיכם עם א.א.ק וזאת גם הבחירה של השחקן.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יצטרף לקבוצת צמרת ביוון. ליוואי גרסיה/ברני ארדוב

שחקן הכנף בן ה-22, המשתייך לנבחרת טרינידד וטובגו, לא התאמן היום עם חבריו בבית"ר ונערך לקראת המעבר. בעונה היחידה שלו אצל הירושלמים, אליהם הגיע אחרי עונה בקרית שמונה, כבש גרסיה ארבעה שערי ליגה.

א.א.ק, שזכתה 12 פעמים באליפות יוון (האחרונה לפני שנתיים), סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי ותשחק בליגה האירופית החל משלב הפלייאוף. את הקבוצה מאמן האיטלקי מאסימו קאררה, שחקן העבר של יובנטוס ששימש כעוזר של אנטוניו קונטה ביובנטוס ובנבחרת איטליה, ולאחר מכן החל לאמן לבד והוביל את ספרטק מוסקבה לזכייה באליפות רוסיה. כוכבי הקבוצה הם מרקו ליבאיה הקרואטי ודניאלה ורדה האיטלקי, כשבסגל נמצא גם דויד סימאו שחזר אחרי השאלה בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully