וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "האיכות היא מאיתנו והלאה", אוהדי הפועל תל אביב מחו

13.9.2020 / 22:42

מאמן האדומים מאוכזב אחרי ההפסד לאשדוד, עשרות אוהדים קיללו את ההנהלה והשחקנים מחוץ לבלומפילד והמשיכו לבית של ניסנוב

ניר קלינגר לאחר הפסדה של הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד/דוברות הפועל תל אביב

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד השני בשני משחקים. האדומים הפסידו 2:0 בבית למ.ס. אשדוד, שנהנתה משער של שגיב יחזקאל כבר אחרי 19 שניות ומשער נוסף של רועי גורדנה בדקה ה-93.

עשרות אוהדי הפועל תל אביב חיכו בחוץ בסיום, גידפו קצת את ההנהלה והשחקנים ופונו על ידי המשטרה. משם המשיכו האוהדים להפגנה מחוץ לביתו של שרון ניסנוב בסביון.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד. קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר: "מהשער ב-20 השניות הראשונות ועד השוויון ניסינו לעשות הכול, מימין ומשמאל וחסרה לנו איכות בחלק הקדמי. הגענו למספיק מצבים כדי להשוות ואולי אפילו כדי לנצח, אבל האיכות מאיתנו והלאה בשלב הזה".

על הלחץ מהאוהדים: "אני לא חושב שאני צריך להתייחס לזה, זה לא עניין שלי, אני מתייחס לכדורגל. מבחינת המשחק זה לא השפיע, השער בדקה הראשונה זה כסילות לשמה במילים יפות. מאז השער הזה לקחנו את היוזמה במשחק, אבל כשאנחנו מגיעים לאזור רחבת ה-16 ההחלטות שלנו רעות, כשצריך למסור בועטים וכשצריך לבעוט מוסרים, אנחנו לא עושים מספיק טוב את הדברים הבסיסיים. אי אפשר להגיד שאשדוד הייתה טובה יותר מאיתנו. זה מעליב.

"לקחנו בחשבון שיהיה לנו קשה בהתחלה בגלל כל ההכנה הלקויה והעניינים מסביב. לא חשבתי שנהיה עם 0 מ-6. יש הרבה עבודה, אני נלחם בכל הכוח כדי לסדר את הקבוצה. יגיעו שחקנים אחרים, יגיע אדי גוטליב, יגיעו עוד שחקנים, יילכו שניים או שלושה. זה לא מה שאני רוצה לראות, זו לא האיכות, זה לא סגנון המשחק, אבל עם זה נעבוד ונעבוד קשה. אני לא מרים ידיים, קורה שפותחים את העונה בצורה כזאת. אני חושב רק חיובי ואיך לסדר את הקבוצה, היא תגיע לתלם ותעלה על דרך המלך וגם הניצחונות יגיעו.

"גם נגד כפר סבא וגם היום יכולנו לנצח. ברוב הדקות היינו בשליטה במשחק. זה מזכיר לי את העונה שעברה, פה טעות ושם טעות עולות לנו ביוקר ואנחנו לא מצליחים לכבוש ממצבים. זה מצריך שינוי בחשיבה, שינוי בשחקנים. אנחנו עם שתי נקודות, אין שום תירוצים, אבל אני פה בשביל לעשות את העבודה ולקחת את הקבוצה למקום שהיא צריכה להיות בו. זה ייקח זמן, אבל זה יגיע".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"לאשדוד אין הרבה ניצחונות של אופי, אז טוב שהיום השגנו כזה". בן שמעון/ברני ארדוב

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון היה מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהיכולת ואמר: "היה שער בשניות הראשונות ובשניות האחרונות ובאמצע.... לאשדוד אין הרבה ניצחונות של אופי, יש הרבה ניצחונות של כישרון והיום טוב שהשגנו אחד של אופי. הגענו נפוחים למשחק הראשון והפסדנו. היום ניצחנו אז המטרה הושגה, אבל אנחנו קבוצה הרבה הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו. לבנות אופי זה דבר חשוב מאוד בכדורגל. הלחץ הגדול ביותר שיש זה הלחץ שאנחנו שמים על עצמנו. הלחץ הגדול זה לא כי אנשים חושבים שנזכה באליפות או שנגיע לאירופה, זה רק מהציפיות שלנו. שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל, אבל ראינו שכל הזמן עומדים לנו מאחורה ועוקצים אותנו. היום ידענו לנצח. נצטרך להוסיף שחקן או שניים לסגל, ההנהלה ואני יודעים מה צריך לעשות. הסגל שלנו יוצא מן הכלל, צריך איזה חיזוק נקודתי. סמואל אלאבי נפצע לנו יום לפני המשחק וצריך למצוא תשובות".

קשר אשדוד רועי גורדנה: "באנו למשחק קצת בלחץ אחרי ההפסד לקרית שמונה, היה מתח ולחץ ואני שמח שפתחנו טוב את המשחק. הפועל תל אביב לא הגיעה למצבים, עקצנו את השני ממש לקראת הסוף ואני שמח על הניצחון. ממשיכים קדימה. הגיע מאמן שאני והוא בלי לדבר בכלל מבינים אחד את השני, אנחנו עושים הרבה שיחות ומדברים בלי סוף, הוא בא והאמין בי ממקום טהור, נתן לי את המושכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully