וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל עדיין מושלמת עם 0:1 על ראשון לציון, רעננה נותרה ללא ניצחון

הקבוצה של ירון הוכנבוים חגגה ניצחון שביעי רצוף משער של אקווה (61). אחי נצרת סיימה ב-1:1 עם כפר קאסם, רעננה ב-1:1 עם עפולה

התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבני יהודה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בזמן שבליגת העל נדחים משחקים, בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) לראשונה מחזור ללא דחיות. את המחזור השלישי, שהחל עם חמישה משחקים ביום חמישי, חתמה היורדת הפועל רעננה שסיימה ב-1:1 עם הפועל עפולה ונותרה ללא ניצחון. עוד לפני כן הפועל נוף הגליל שמרה על מאזן מושלם כשניצחה את הפועל ראשון לציון, בעוד מכבי אחי נצרת סיימה ב-1:1 עם מ.ס. כפר קאסם.

דייויד אקווה שחקן הפועל נוף הגליל מול בר ירוחם שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
גול בכורה. אקווה/קובי אליהו

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון 0:1

פתיחת העונה המושלמת נמשכת, והקבוצה של ירון הוכנבוים סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים ב-2020/21. הביתיים התקשו מול היריבה שניצחה אותה פעמיים בעונה שעברה, אבל קיבלו את שער הניצחון בדקה ה-61 מרגליו של דייויד אקווה, שחגג שער בכורה בקבוצה. הקבוצה של איסמעיל עאמר סופרת שני הפסדים רצופים בפתיחת העונה.

עוד בוואלה!

בחמישי: הפועל עכו שמטה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 דרמטי עם נס ציונה

לכתבה המלאה

מ.ס. כפר קאסם - מכבי אחי נצרת 1:1

אחרי השבוע הסוער, כולל קללות מצד חברי ההנהלה של אחי נצרת, ניר ברקוביץ' שוב איבד נקודות ושוב עלול להסתבך. מנגד, כפר קאסם כמו יריבתה עדיין ללא ניצחון, אבל לפחות חגגה את שער הבכורה העונה, כשעידן אהדנני כבש בדקה ה-20. לצערו של אהדנני, הוא היה חתום גם על שער השוויון, כשכבש תוך ארבע דקות לשערו הוא. קסילירסת נג'ומה הורחק בדקה ה-66 והותיר את נצרת ב-10 שחקנים, אבל היא הצליחה להימנע מהפסד.

מוחמד בדארנה שחקן הפועל רעננה. אתר רשמי הפועל רעננה, אתר רשמי
הופעת בכורה, גול בכורה, אבל אין עדיין ניצחון. מוחמד בדארנה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל רעננה

הפועל רעננה - הפועל עפולה 1:1

היורדת מליגת העל עדיין ללא ניצחון בליגת המשנה. שבוע וחצי אחרי שחתם, המצטרף הטרי מוחמד בדארנה ערך הופעת בכורה מוצלחת וכבש שער יתרון לרעננה בדקה ה-36. לצערה של רעננה, היתרון הקטן לא הספיק לה ובדקה ה-70 מאוריסיו קורדיירו השווה וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully