וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עכו שמטה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 דרמטי עם נס ציונה

לאחר שקיום ההתמודדות הוטל בספק, קיבלנו משחק רב שערים במשחק בין הצפונית לנושרת מליגת העל. הפועל כפר שלם פתחה עונה עם הפסד ביתי

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

המחזור השלישי בליגה הלאומית יצא היום (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל עכו רשמה 3:3 ביתי מול סקציה נס ציונה, זאת אחר שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-96 כשכבר צעדה ביתרון 1:3. הפועל כפר שלם ערכה את משחקה הראשון העונה, והפסידה בביתה 2:0 להפועל ירושלים. הפועל אום אל פאחם הפסידה בביתה 3:1 לבית"ר תל אביב בת ים, בעוד הפועל פתח תקוה רשמה הפסד 2:0 מול הפועל רמת השרון. הפועל איכסל גברה 0:1 על הפועל רמת גן.

יאיר שפונגין ומאחוריו יובל שפונגין שחקני הפועל כפר שלם. אתר רשמי הפועל כפר שלם, אתר רשמי
פתחו עונה עם הפסד. האחים שפונגין/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר שלם

הפועל כפר שלם - הפועל ירושלים 2:0

העולה הטריה מליגה א' פתחה באופן רשמי את משחקי הליגה עם הפסד ביתי, זאת לאחר שמשחקיה בשני המחזורים הראשונים נדחו עקב ריבוי מקרים של הידבקות בקורונה בקבוצה. האורחת, שסיימה את שני משחקיה הראשונים בתיקו, הגיעו מוכנים למשחק וקבעו את תוצאת המשחק כבר במחצית הראשונה: בדקה ה-21 יוראי מליח כבש את הראשון של הירושלמים, כשעידן שמש מוסיף את השני על סף הירידה להפסקה. בתווך הספיק שמש להחמיץ מנקודת ה-11, אך זה לא מנע מהפועל ירושלים ניצחון בכורה העונה בלאומית.

סקציה נס ציונה - הפועל עכו 3:3

האורחת מהצפון הודיעה אמש כי הבלם ג'ורג' דיבה נמצא חיובי לקורונה, מה שהטיל ספק על קיום המשחק במועדו. ואולם, היום הקבוצה הודיעה שכלל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי עברו בדיקות קורונה, וכולם נמצאו שליליים, ולכן המשחק התקיים כסדרו. הפועל עכו עלתה ליתרון מוקדם בדקה השביעית משער של רז טוויזר, אך וואליד דרוויש איזן עבור נס ציונה (35). טוויזר החזיר את היתרון לאורחת (57),וסופר (83) הוסיף את השלישי. כשנראה היה שנס ציונה בדרך להפסד נוסף, הגיע אברה בדקה ה-87 וצימק, כאשר בדקה האחרונה של תוספת הזמן השיגה נס ציונה את שער השיוויון היקר בדרך לחלוקת נקודות.

אלי כהן מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
עכו שמטה ניצחון בצורה מרגיזה מבחינתה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

הפועל אום אל פאחם - בית"ר תל אביב בת ים 3:1

המארחת איבדה את מאזנה המושלם וגם ספגה שערי בכורה העונה בלאומית. הבית"רים לעומת זאת רשמו ניצחון בכורה בליגה. בדקה השישית אליאור סיידר העלה את אום אל פאחם ליתרון, אך שתי דקות לאחר מכן פארפה גיאגון המושאל ממכבי תל אביב השווה בפעולה יפה. מופלאח שלאטה הפך, שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, כשגיא קאופמן מוסיף את השלישי של האורחת.

הפועל איכסל - הפועל רמת גן 0:1

האורדונים הגיעו למשחק לאחר שהרשימו עם 0:3 מול סקציה נס ציונה, אך ספגו הפסד בכורה העונה בלאומית. המארחת לעומתה עדיין ללא הפסד, ורשמה את ניצחונה הראשון בליגה. טימור אביטן כבש את שער הניצחון לזכות הפועל איכסל בדקה ה-67.

משחק נוסף:

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת השרון 2:0
לרמת השרון: איתי עוזרי (17), מוחמד אל חטיב (43).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully