וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל ניצחה בדקה ה-94, נס ציונה השוותה בדקה ה-95 מול אחי נצרת

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 22:25

עוד דרמות במחזור הראשון של הלאומית: הברזילאי החדש מתאוס העניק לנוף הגליל 1:2 על בית"ר תל אביב בת ים, יובל חליבה השווה ל-1:1 עבור היורדת. הפועל פתח תקוה והפועל עפולה נפרדו ב-1:1

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

אחרי הדרמות שסיפק החלק הראשון של מחזור הפתיחה בליגה הלאומית, קיבלנו עוד כאלה הערב (שני). הפועל נוף הגליל יצאה מהבידוד וניצחה 1:2 את בית"ר תל אביב בת ים משער בדקה ה-94, ואילו היורדת סקציה נס ציונה חילצה 1:1 ביתי מול מכבי אחי נצרת עם שוויון בדקה ה-95. הפועל פתח תקוה והפועל עפולה נפרדו ב-1:1. המשחק בין הפועל כפר שלם להפועל ראשון לציון נדחה למועד בלתי ידוע בגלל מכת הקורונה אצל העולה החדשה.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 1:1

כמו במחזור הפתיחה בעונה שעברה (אז בעפולה) גם הפעם שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1. הקבוצה של שלומי דורה, שהחלה להתארגן בפיגור גדול ורק אחרי מסע הישרדות הרואי, הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה והחמיצה לא מעט. הפועל פתח תקוה שלטה, אם כי התקשתה להגיע למצבים עד שהבלם פז בן ארי בעט כדור חופשי שהוסט על ידי אחד משחקני עפולה והכניע את יוסי גינזבורג בדקה ה-71. עפולה לא נשברה ואחרי חמש דקות היה זה הקפטן נתנאל גולדמן שהשווה, בעקבות (עוד) טעות של נפתלי בלאי בתוך הרחבה. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות טובות להכריע בדקות הסיום, אבל המלאבסים החמיצו ובצד השני השוער שלהם עומר כץ מנע מהפך.

עוד בוואלה!

בחמישי: רעננה הופתעה, איכסל חזרה מ-3:0 ל-3:3 מדהים מול הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל עפולה דור כוכב. לילך וייס רוזנברג
קדנציה רביעית בעפולה. דור כוכב/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל - בית"ר תל אביב בת ים 1:2

מחזיקת גביע הטוטו הטרייה לא זכתה אפילו לחגוג, לאחר שמאמנה ירון הוכנבוים נדבק בקורונה וכל הקבוצה נשלחה לאחר מכן לבידוד. המשחק שאמור היה להיערך ביום חמישי הוזז לשני, אבל זה נתן לנוף הגליל אפשרות לרשום את הזר החדש מתאוס לימה, והוא זה שהעניק לה הערב שלוש נקודות. יניב מזרחי העלה את בית"ר תל אביב בת ים ליתרון בדקה ה-15 והפך לראשון העונה שמכניע את שגיא מלול (אחרי מאזן 0:11 בגביע הטוטו) אבל רועי שוקרני שכבש גם בגמר לפני שבוע וחצי, דאג להשוות בדקה ה-67, לפני שמתאוס הברזילאי שלח רגל ארוכה וכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94.

מתאוס לימה קרוז הפועל נוף הגליל. אתר רשמי הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
שער ניצחון בהופעת הבכורה. מתאוס לימה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל נוף הגליל

סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת 1:1

שער דרמטי היה גם באצטדיון בנס ציונה. המארחת עמדה לרדת מתוסכלת, אחרי משקוף של וואליד דרוויש ולא מעט החמצות מול הירוקים, אבל אז בדקה ה-95 הקפטן סהר לוי הרים כדור מימין ויובל חליבה נגח פנימה וקבע חלוקת נקודות. אחמד עאבד ערך בכורה מחודשת במדי אחי נצרת כמחליף ועוד בן שחזר הביתה - אנס דאבור שעלה גם הוא מהספסל - כבש בדקה ה-82 אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה וירה לרשת של אוסטין אג'ידה. לצערו, זה הספיק רק לנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully