וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח משחקי ליגת העל: מכבי תל אביב מול ירושלים במחזור ה-11, דרבי כבר במחזור השני

עודכן לאחרונה: 13.9.2020 / 17:21

נקבע סדר המשחקים בעונה שתצא לדרך ב-17 באוקטובר: הדרבי החיפאי חוזר אחרי 20 שנה וייערך במחזור ה-10. כצפוי: בית הלחמי חזר לנבחרת העתודה

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

הגרלת משחקי ליגת העל בכדורסל נערכה היום (ראשון) בתל אביב, ובהמשך יתכנס דירקטוריון מנהלת הליגה לישיבה חשובה שתדון במתווה משרד הספורט לחלוקת כספי רשת הביטחון. הישיבה צפויה להיות סוערת כשמספר קבוצות מתנגדות למתווה, ומתכוונות להילחם בו, ואולי אף לעתור נגדו.

כזכור, ליגת העל תחל ב-17 באוקטובר ותמנה העונה 13 קבוצות, וההגרלה סידרה את 24 המחזורים, כשבכל מחזור תנוח קבוצה אחת. לאחר שני סיבובים תתחלק הליגה לבית עליון בן 6 קבוצות ובית תחתון בן 7 קבוצות, כשבכל בית ישחקו סיבוב משחקים אחד. בתום הבית התחתון והעליון שמונה הראשונות ישחקו ברבע גמר הפלייאוף בשיטת הטוב מחמישה, חצי גמר הפלייאוף בשיטת הטוב משלושה משחקים וגמר הפלייאוף בשיטת הטוב משלושה משחקים. שתי האחרונות בתום הבית העליון והתחתון ירדו לליגה הלאומית.

המחזור הראשון:

עירוני נהריה - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה
הפועל חולון - הפועל חיפה
הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון
מכבי חיפה - גלבוע/גליל
בני הרצליה - הפועל אילת
הפועל ירושלים חופשית

משחקים מרכזיים:

מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים: מחזור 11 ו-24
הדרבי התל אביבי: מחזור 2 ו-15
הדרבי החיפאי: מחזור 10 ו-23
מכבי תל אביב מול ראשון לציון: מחזור 9 ו-22
הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים: מחזור 9 ו-22

לוח משחקי ליגת העל, משחקים מרכזיים, ליגת העל כדורסל. ניב אהרונסון
לוח משחקי ליגת העל, משחקים מרכזיים, ליגת העל כדורסל/ניב אהרונסון

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל אמר בטרם ההגרלה: "אני גאה ושמח שהליגה שלנו הייתה אחת היחידות באירופה שחזרה והשלימה את העונה. זו הייתה תקופה מאתגרת, אבל אני חושב שצלחנו אותה בצורה מוצלחת מאוד. אני מצר על ההחלטה המתגבשת לסגר מלא, אבל חושב שהכדורגל והכדורסל חייבים להיות משוחקים והגשתי בקשה להחריג את משחקי הליגה".

עוד בוואלה!

בצל הסגר המתקרב ומלחמות הכסף: הגרלת משחקי ליגת העל

לכתבה המלאה
שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
הפועל ירושלים תהיה חופשית במחזור הראשון. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל בהגרלה/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

עוד לפני כן, הוועדה המקצועית בראשות עמוס פרישמן החליטה להפריד החל מעונת 2021/22 את גביעי המדינה לליגת העל ולליגה הלאומית. שיטת המשחקים בכל גביע תיקבע בהמשך.

לאור משבר הקורונה, יובאו בעוד יומיים לאישור הנהלת האיגוד כמה החלטות. בליגות לבוגרים ארצית, א' ו-ב', אם יתקיימו 70 אחוז מהמשחקים יהיו עולות ויורדות לפי הטבלה באותו הרגע, כשהמטרה היא להשלים את המשחקים עד סוף יוני במידת האפשר. אם יהיו פחות מ-70 אחוז מהמשחקים לא יהיו עולות ויורדות. במחלקות הנוער לא יהיו השנה יורדות ואם יתקיימו לפחות 70 אחוז מהמשחקים תעלה קבוצה אחת בכל מחוז.

הוועדה גם אישרה את המלצתו של המנהל המקצועי פיני גרשון להחזיר את אריאל בית הלחמי לתפקיד מאמן נבחרת העתודה. כזכור, בית הלחמי הצעיד את הנבחרת לשתי זכיות באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully