וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מרגיע: "יש לנו עוד הרבה מה לשפר"

מאמן מכבי פתח תקוה ניסה להרגיע אחרי ה-0:2 מול כפר סבא, בריבו: "אין יותר כיף מאשר לכבוש באחת הנגיעות הראשונות"

עמיר תורג'מן מתראיין/דוברות הפועל כפר סבא

מכבי פתח תקוה הצליחה להשיג הערב (שבת) ניצחון שני בשני משחקים בליגת העל. הקבוצה של גיא לוזון ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא בזכות פנדל של גיא חדידה בדקה ה-15 ושער נוסף של תאי בריבו בדקה ה-63.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
מרוצה ממשחק ההגנה, לא ממשחק ההתקפה. גיא לוזון/דני מרון

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "תמיד אני אופטימי וחושב חיובי, אני מקרין לשחקנים שאנחנו צריכים תמיד לבוא במטרה לנצח. היום היה משחק פחות טוב שלנו, צריך לפרגן לכפר סבא. היא הגיעה במחזור הקודם לאינספור מצבים וכבשה פעמיים, היום אני לא זוכר שום הצלה של אריק ינקו וזה מעיד על משחק הגנה טוב. מבחינה התקפית לא היינו מספיק טובים. היה לנו חשוב לנצח ואני שמח שעשינו את זה. באנו אל המשחק הזה כדי להיות יעילים. ידענו שאם נלחץ אותם גבוה ניתן שטחים לקיזיטו וסוקונה ונהיה בבעיה.

"ידענו שיהיה לכפר סבא קשה להזיז את הכדור אם נשלוט במרכז השדה. באנו כדי להיות יעילים ולא להיות יפי נפש. להגיד שאני מרוצה מהמשחק שלנו? לא. יש לנו הרבה נקודות לשיפור. בכדורגל צריך לעשות גם התקפה וגם הגנה ואנחנו צריכים להשתפר. תאי בריבו לא היה בתכנון לשחק היום, אבל הוא חזר מהנבחרת הצעירה ביום חמישי ובשני האימונים הוא כבש ונראה טוב. תפקידו של המאמן לזהות את מי שנמצא בכושר הטוב. עוד לפני שהוא נכנס אמרתי לו שיכבוש שער. אנחנו לא מפנטזים על כלום, אנחנו חייבים להשתפר. אנחנו קבוצה צעירה מאוד, שחקנים שאין להם הופעות בליגת העל. החבר'ה שעלו איתנו מהלאומית לא שיחקו בליגת העל וגם אלה שהבאנו לא שיחקו בליגת העל. אנחנו עדיין לא בשיאנו".

כובש השער השני תאי בריבו: "אין דבר יותר כיף מאשר לכבוש ממש בנגיעות הראשונות בכדור. השער חשוב, אבל הניצחון יותר חשוב. לא משנה מה אני מרגיש, משנה מה שהמאמן נותן. הוא נתן לי היום ודיברתי על המגרש. הוכחתי שמקומי על המגרש, יותר מלכבוש? הרגשתי שלא הייתי בתכנון לשחק כי לא שיחקתי הרבה בגביע הטוטו ומול מכבי תל אביב, אבל קמתי עם תחושה שאני כובש שער".

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. דני מרון
מאוכזב מאוד. תורג'מן/דני מרון

מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן: "אני מאוכזב מאוד. היו דקות טובות, אבל זה לא אומר כלום. צריך לכבוש שערים ולהיות חד מקדימה ומאחורה וזה מאכזב, מאכזב מאוד. כולם רצו וזה ברור לי, אבל זה לא מספיק. פתח תקוה רצתה יותר ובמקרים רבים הם ניצחו אותנו בתיקולים חשובים במרכז המגרש. אנחנו קבוצה שקודם כל צריכה להילחם ולתת את הכול. אני לוקח כמה דברים מהמשחק הזה, יש לנו שחקנים מהירים בחלק הקדמי, שלא הגיעו למשחק היום כמו שצריך. ראינו שאנחנו צריכים להגביר את הקצב כדי לנצח במשחקים כאלה. פתח תקוה חיכתה לנו ועקצה אותנו מתי שהייתה צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully