וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "היינו צריכים לנצח 0:4". סילבס: "לא הגיעה לנו נקודה"

עירוני קרית שמונה החמיצה בלי סוף והסתפקה ב-1:1 נגד הפועל חיפה. זמיר שכבש שער שוויון: "מזל שבוריץ' השאיר אותנו בחיים"

נס זמיר מתראיין/דוברות הפועל חיפה

אכזבה גדולה בצד אחד, שביעות רצון גדולה בצד השני. ככה זה נראה הערב (שבת) מיד אחרי ה-1:1 בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה במחזור השני בליגת העל. הקבוצה של קובי רפואה הוליכה 0:1 מפנדל מוצלח של לוסיו, אבל החמיצה בלי סוף ובמקום לעלות ליתרון מבטיח, ספגה מרגלי נס זמיר בדקה ה-63.

"זה משחק שהיה צריך להיגמר בניצחון 0:4 או 0:5 לנו", אמר רפואה, "הייתה קבוצה אחת על המגרש במחצית הראשונה, אבל קבוצה חזקה צריכה לשמור על ה-0:1 גם כשלא הולך ומחמיצים. אני מאוכזב, הגענו להמון מצבים, אבל אני יותר מודאג מהספיגה מאשר מההחמצות. יש לנו חלוצים טובים, אין לי תלונות כלפיהם, זה בסדר להחמיץ. אני לא רוצה שנהיה מרוצים מכל נקודה בגלל שבשנה שעברה ניצלנו מירידה ברגע האחרון. זו לא המטרה שלי".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"כניסה קשה לעונה הזו". סילבס/סוכנות ג'יני

חיים סילבס אמר בסיום: "במחצית הראשונה זה לא היה כוחות, אבל ברגע שראינו שאנחנו מפגרים רק 1:0, אמרתי לשחקנים במחצית שהמזל איתנו ואנחנו צריכים לקחת את זה. במחצית השנייה המשחק היה שקול והיו מצבים בשני הצדדים. יש לנו כניסה קשה לעונה הזו, אנחנו נלחמים חזק. הבנתי שנוכל להתחזק בזמן הקרוב, אבל אנחנו צריכים להתחזק גם מבפנים. אני מעודד מהתוצאה, הייתה ווינריות במחצית השנייה ויצאנו עם נקודה ממקום שלא הגיע לנו".

נס זמיר הוסיף: "הולך לי די טוב נגד קרית שמונה, יש קבוצות שנגדן המזל איתך. יסמין בוריץ' השאיר אותנו בחיים במחצית הראשונה, עלינו פחות מפוקסים, היו מהלכים טובים של קרית שמונה, היינו רדומים. מזל שבוריץ' השאיר אותנו בחיים והמחצית השנייה נראתה אחרת. אני חיובי לקראת העונה הקרובה, יש לנו קבוצה טובה וכלים התקפיים טובים שנשתמש בהם. אחרי השער שלי גם יכולנו להכריע את המשחק, אבל עדיף להיות עם ציפור אחת ביד מאשר עם שתיים על העץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully