וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א הפגינו באימון ועברו לביתו של ניסנוב: "רוצים שקט"

11.9.2020 / 10:15

האוהדים דורשים מהאחים ניסנוב להעביר את הקבוצה ללא תמורה: "החרב על צוואר המועדון לוחצת". האימון הוקדם "כדי למנוע פגיעה מקצועית"

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

כ-200 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הבוקר (שישי) למתחם חודורוב כדי להפגין נגד הבעלים ובעד מכירת המועדון. לאחר מכן, המשיכו כ-150 אוהדים לביתו של שרון ניסנוב בסביון ושוב דרשו להעביר את הקבוצה ללא תמורה לידיים אחרות. האוהדים אף פנו לתושבי סביון ופרסמו כרזות המסבירות את המחאה ומבהירות שעד שניסנוב לא יעזוב את הקבוצה, הם ימשיכו לפקוד את המקום. "נעים מאוד, אנחנו השכנים החדשים", כתבו.

הקבוצה החליטה להקדים את אימון הבוקר כדי שההכנות למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון לא ייפגעו, ובנוסף הגיעו כ-10 שוטרים ואנשי אבטחה כדי לשמור על הסדר ולמנוע מהאוהדים גישה למגרש האימונים עצמו.

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד הבעלים שרון ניסנוב. מתוך עמוד הפייסבוק HTA, צילום מסך
המחאה מחריפה. האוהדים במתחם חודורוב, היום/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק HTA
אוהדי הפועל תל אביב מוחים בביתו של הבעלים שרון ניסנוב. מתוך עמוד הפייסבוק של אוהדי הפועל תל אביב, צילום מסך
אוהדי הפועל תל אביב מוחים בביתו של הבעלים שרון ניסנוב/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב פונים לתושבי סביון על רקע המחאה נגד האחים ניסנוב. סריקה, תמונת אוהדים, עיבוד תמונה
המכתב לתושבי סביון/עיבוד תמונה, סריקה, תמונת אוהדים

מטה המחאה הבהיר כבר אתמול: "אנחנו כאן כי לכולנו מגיעה הפועל תל אביב אחרת. אנחנו כאן כי נמאס לנו לשמוע כל יום על שחקנים שתובעים את המועדון/מפוטרים ב-SMS/לא מקבלים פנסיה/לא עוברים בבקרה ועוד אין ספור מקרים שפשוט נמאס לנו לשמוע עליהם. אנחנו רוצים שקט, התנהלות שפויה.

"עכשיו החרב על צוואר המועדון לוחצת, עתיד הקבוצה מבחינה כלכלית, ניהולית ומקצועית נראה שחור ובעלי המועדון עושים הכל על מנת שנהיה מודאגים. בשבוע שעבר יצא שרון ניסנוב אל אוהדים שקיימו משמרת מחאה מחוץ לביתו וטען בפניהם שאם יקבל 12 מיליון שקל - הוא, אחיו ושאר המחזיקים באחוזי בעלות יעזבו את הקבוצה. 12 מיליון?!? על מה? באיזה עולם הפועל תל אביב הנוכחית, חסרת הנכסים הפיננסיים, מלאת החובות הנוכחיים לצד חובות העבר ועם בעלים שכמעט ולא השקיעו בה, שווה את הסכום הזה? מעבר להחזר הלוואת הבעלים אותה דורש ניסנוב, יידרש רוכש חדש לשלם על גירעון תפעולי מוערך בכמה מיליונים, הלוואה מבנק מזרחי המוערכת בכמה מיליונים נוספים, תביעות משחקנים ועובדי מועדון המוערכות גם הן בכמה מיליונים נוספים (!) וחובות פיפ"א המוערכים בכ-12 מיליון. זה נשמע לכם הגיוני?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully