וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התקדמות במגעים עם א.א.ק בנוגע לרכישת ליוואי גרסיה

11.9.2020 / 8:43

נציגי א.א.ק שוחחו עם גרסיה ואף שדרגו את ההצעה הכספית לבית"ר ולשחקן, אך כרגע חוגג דורש סכום גבוה יותר. חוגג על אבו דאבי: "יכול להיות שזה יהיה סיפור המאה או שלא יהיה כלום". שחקנים על העלייה לאימון: "כופפו אותנו, האוהדים איימו, זה מה שאמור לתת דרייב?"

צפו בתקציר הניצחון של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר/באדיבות ספורט 1

קשר בית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה, זכה אתמול (חמישי) לשיחת טלפון מפתיעה מנציגי א.א.ק אתונה, שיחה ממנה הבין עד כמה הם רוצים לצרף אותו במיידית למועדון ומנסים לעשות הכול על מנת להשלים את רכישתו. היוונים שיפרו הצעתם ומציעים כ-2.5 מיליון יורו עבור כ-60 אחוז מכרטיסו ואף שדרגו משמעותית את ההצעה הכספית לשחקן, אך בשלב הזה משה חוגג דורש הרבה יותר והמו"מ נמשך. חוגג הבהיר בימים האחרונים: "הצוות המקצועי מאוד מאמין בגרסיה, אם לא תהיה הצעה במספרים שאני רוצה הוא יישאר לפחות עד ינואר".

אם גרסיה יישאר בבית"ר, הוא יהיה חלק ממצבת שחקני ההתקפה ולא יצורף חלוץ. גם בנוגע לקשר אחורי או שחקן כנף, ההחלטות יתקבלו תוך כדי תנועה. בנוגע לקשר אחורי, כרגע הרצון הוא לשריין את המשבצת לאופיר קריאף ואביאל זרגרי, אלא אם יימצא זר יוצא דופן שניתן להביא. נראה כי החלטות סופיות לגבי הזרים אותם רוצה הקבוצה לצרף יתקבלו בפגרת הנבחרת, לאחר שני המשחקים הקרובים של הקבוצה, נגד חדרה ולאחר מכן קרית שמונה, עד אז גם אמורה להתברר סופית סוגיית הישארותו של ליוואי גרסיה.

שחקן בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה. דני מרון
מחכה להתפתחויות. גרסיה/דני מרון

בנוגע לטיסתו של משה חוגג לאבו דאבי, בבית"ר הבהירו כי צריך להיות סבלניים וכי מדובר באיש קשר מצד בית המלוכה שאירגן הזמנה לשיחות בנושא בית"ר ירושלים. חוגג אמר לאנשי בית"ר: "על פי המידע שמסרו לי הם רוצים להשקיע או לקנות אחוזים מבית"ר אך נהיה יותר חכמים בפגישה, יכול להיות שזה יהיה סיפור המאה או שלא יהיה כלום". חוגג אמור לצאת לאבו דאבי לאחר ראש השנה, אך בבית"ר גם הוסיפו: "עד אחרי ראש השנה יש עוד זמן, בטוח גם יהיו כמה אנשים טובים בדרך שינסו לחבל בכל פינה אפשרית, בכל מקרה זה מעניין". אגב, אוהדים רבים כבר הביעו אתמול תרעומת לסיטואציה בה אחוזי בעלות יועברו לנציגי האמירויות, ובבית"ר כבר יודעים כי אם וכאשר מדובר בסאגה לא פשוטה בכלל. על הידיעה דווח לראשונה בערוץ I24NEWS.

עוד בוואלה!

משה חוגג יטוס לאבו דאבי: יחפש משקיעים לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ינסו לחבל בעסקה? חוגג/קובי אליהו

בנוגע לאיום השבתת האימון של שחקני הקבוצה אתמול, מתברר כי עידן ורד הבהיר לשחקנים כבר בשעות הצהריים כי לא נכון יהיה ללכת למתכונת כזאת וצריך לכוון להמשיך בשיחות ולראות כיצד פותרים זאת. הבעיה של השחקנים היא שאם הקנס הוא לא חוקי - הם יכולים לפנות לעורך דין ובפעולה פשוטה לקבל את הכסף בחזרה, אך בבית"ר הבהירו כי מי שיעשה זאת סיים את דרכו במועדון. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "יש כאן 14 שחקנים ששותפו אך כולם מבינים אותם: זה לא אמור להיות ככה, וזה יכול לפגוע לקבוצה בהמשך העונה. אז כופפו אתמול את השחקנים, האוהדים נדלקו ושלחו הודעות מאיימות לכולם, מה טוב יוצא מזה? זה מה שאמור לתת לשחקנים את הדרייב להילחם בשביל בית"ר בהמשך העונה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully