וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב לקראת ההפגנה: "זה לא הקומץ, זה כל הפועל"

10.9.2020 / 22:17

מטה המאבק פרסם פוסט מנומק אודות המחאה נגד הבעלים: "ההתנהלות הנוכחית של הנהלת הפועל תל אביב רחוקה מלהיות ראויה"

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

המחאה של אוהדי הפועל תל אביב נגד הבעלים של המועדון ובראשם האחים ניסנוב, צפויה לעלות שלב. מחר מתוכננת הפגנה באימון הבוקר של הקבוצה במתחם חודורוב והערב "מטה המאבק" פרסם את ה"אני מאמין שלו".

בפוסט בקבוצת הפייסבוק של מטה המאבק, נכתב הערב: "אוהדים יקרים, מאז החלנו במאבק לשחרור הפועל ת"א אנחנו מוצפים בהמון שאלות. הפוסט הבא ינסה לענות על המרכזיות שבהן, אנחנו זמינים כמובן וקשובים לשאלות נוספות. בואו נתחיל".

בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב פלייר. שלומי גבאי
מחאה מנומקת. שרון ניסנוב/שלומי גבאי

"מה אתם רוצים?"

"אנחנו כאן כי לכולנו מגיעה הפועל תל אביב אחרת. אנחנו כאן כי נמאס לנו לשמוע כל יום על שחקנים שתובעים את המועדון/מפוטרים ב-SMS/לא מקבלים פנסיה/לא עוברים בבקרה ועוד אין ספור מקרים שפשוט...נמאס לנו לשמוע עליהם. אנחנו רוצים שקט, התנהלות שפויה".

"למה דווקא עכשיו?"

"עכשיו כי החרב על צוואר המועדון לוחצת, עתיד הקבוצה מבחינה כלכלית, ניהולית ומקצועית נראה שחור ובעלי המועדון עושים הכל על מנת שנהיה מודאגים. בשבוע שעבר יצא שרון ניסנוב אל אוהדים שקיימו משמרת מחאה מחוץ לביתו וטען בפניהם שאם יקבל 12 מיליון שקל - הוא, אחיו ושאר המחזיקים באחוזי בעלות ייעזבו את הקבוצה. 12 מיליון?!? על מה? באיזה עולם הפועל תל אביב הנוכחית, חסרת הנכסים הפיננסיים, מלאת החובות הנוכחיים לצד חובות העבר ועם בעלים שכמעט ולא השקיעו בה, שווה את הסכום הזה? מעבר להחזר הלוואת הבעלים אותה דורש ניסנוב, יידרש רוכש חדש לשלם על גירעון תפעולי מוערך בכמה מיליונים, הלוואה מבנק מזרחי המוערכת בכמה מיליונים נוספים, תביעות משחקנים ועובדי מועדון המוערכות גם הן בכמה מיליונים נוספים (!) וחובות פיפ"א המוערכים בכ-12 מיליון. זה נשמע לכם הגיוני?".

"אף מיליארדר לא יגע עכשיו בקבוצה"

"לא צריך להיות בעלים אמיד עם כיסים עמוקים במיוחד על מנת להתנהל בצורה סבירה, הן מקצועית והן כלכלית, ההתנהלות הנוכחית של הנהלת הפועל תל אביב רחוקה מלהיות ראויה".

"יש מישהו שרוצה?"

"אנחנו ניזונים ממקורות מידע שונים ומהתקשורת ויודעים שכבר היו בעבר שלושה מתעניינים ברכישת הקבוצה ולאחרונה אדם נוסף התעניין ברכישת הקבוצה אך האחים ניסנוב לא שיתפו איתו פעולה ובפועל הפילו את העסקה. אנו מאמינים שביום בו הניסנובים יודיעו שהם עומדים בהבטחתם למסור את הקבוצה בחינם ויקחו על עצמם את התביעות מתקופתם, יהיו מי שירצו לקחת את המועדון. אל מול כל זה ועד אשר נגיע לחוף מבטחים, נמשיך להפגין, למחות ולדרוש הווה ועתיד טוב יותר להפועל תל אביב. זה לא הקומץ, זה כל הפועל - שחררו את הקבוצה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully