וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס ערך אסיפה נוקבת לשחקני מכבי תל אביב: "בלי משמעת לא נגיע למטרות שלנו"

11.9.2020 / 6:45

המאמן היווני לא שכח את תקרית הפנדל והמתין שכל שחקני הנבחרות יחזרו כדי להדגיש את העניין. בלקמן וכהן עדיין עשויים להיקנס, שחקנים אמרו: "דוניס אמר את מה שהיה לו על הלב". המנכ"לית שרון תמם נבחרה לדירקטוריון של ארגון המועדונים האירופיים: "כבוד גדול"

בווידאו: ביצועיו של לאו פראז/יוטיוב

מאמן מכבי תל אביב, גאורגיוס דוניס, המתין לשובם של שחקני נבחרות ישראל ממשחקי הבוגרת והצעירה ושלשום בערב ערך אסיפה נוקבת בנוכחות כל הסגל. היווני לא שכח את ההפסד למכבי פתח תקוה במחזור הפתיחה ובעיקר לא הבליג על תקרית הפנדל בין ניק בלקמן ליונתן כהן. "בלי משמעת חזקה לא נגיע למטרות שלנו", אמר דוניס לשחקנים בכל הקשור לריב שהיה בין שני החלוצים על הזכות לבעוט את הפנדל.

דוניס שטח את האני מאמין שלו באוזני השחקנים והבהיר שהוא לא רוצה לעסוק בענייני משמעת במועדון כמו מכבי תל אביב. כזכור, בסיום המשחק התפתח גם עימות חריף בין שני השחקנים בכניסה לחדר ההלבשה, כאשר בלקמן רוצה לסגור חשבון עם כהן על כך שלא כיבד את רצונו לבעוט את הפנדל.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מוכן לעסוק בעניינים כאלו, במועדון כזה. דוניס/ברני ארדוב

לצד האסיפה הברורה של דוניס, לא מן הנמנע ששני השחקנים גם ייקנסו על האירוע. כמו כן עדיין לא ברור האם הם יפתחו בשבת מול בני יהודה. שחקן במכבי תל אביב אמר אמש: "כל האירוע הזה לא מתאים למה שמכבי תל אביב רוצה להיות. המאמן אמר את מה שהיה לו על הלב מאז המשחק. הוא חיכה ששחקני הנבחרות ישובו להתאמן, כי לא היה טעם לדבר בנוכחות כל כך דלילה".

המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"המטרה העיקרית שלי היא להשמיע את קולם של מועדונים כמו מכבי תל אביב". תמם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

* המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם, נבחרה לדירקטוריון של ארגון המועדונים האירופיים (ECA) באסיפה הכללית האחרונה. תמם: "כבוד גדול לקבל את תמיכתם של המועדונים ולייצג אותם. זהו הדירקטוריון בו מתקבלות החלטות המשפיעות על היבטים רבים בכדורגל האירופי, ובכוונתי לייצג לא רק את מכבי ת"א אלא גם את הכדורגל הישראלי. המטרה העיקרית שלי היא להשמיע את קולם של מועדונים כמו מכבי תל אביב ולהגן עד כמה שניתן על האינטרסים של מועדונים אירופים קטנים יותר. זה חשוב במיוחד לאור השינויים הצפויים במפעלים האירופיים ולנוכח הצרכים השונים של המועדונים המשתתפים במפעלים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully