וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוסה רודריגס חתם לשנתיים, גודסוויי דוניו מועמד

עודכן לאחרונה: 11.9.2020 / 0:07

הקשר ששיחק במכבי תל אביב בעבר, מגיע ממלאגה: "מתרגש מאוד לשחק עבור המועדון". דוניו הגנאי משתייך לנורשילנד הדנית

שחקנה החדש של מכבי חיפה חוסה רודריגס/דוברות מכבי חיפה

אחרי בוגדן פלאניץ' ואיהאב אל עביד, הודיעה מכבי חיפה על החתמה שלישית הקיץ עם צירופו של חוסה רודריגס. הקשר הספרדי בן ה-25 מגיע ממלאגה, אחרי שבחצי העונה האחרונה שיחק כמושאל בפואנלברדה. לפני שלוש שנים שיחק רודריגס עונה אחת במכבי תל אביב תחת ג'ורדי קרויף ולא הותיר חותם בליגת העל, אך כנראה הרשים את ברק בכר, שהצעיד באותה עונה את הפועל באר שבע לאליפות השלישית ברציפות שלה.

לאחר שחתם אמר השחקן: "אני כבר מצפה לשחק עם החולצה של מכבי חיפה. אני מתרגש מאוד לשחק עבור המועדון. הציפיות שלי הן להצליח בגדול ולנצח בכל משחק. ישראל מאוד מוצאת חן בעיני, התרבות וכמובן גם הכדורגל. אני מצפה לשחק פה באיצטדיון מול האוהדים. ירוק עולה!".

רודריגס גדל בריאל מדריד, היה השחקן הצעיר ביותר של הבלאנקוס בליגת האלופות ורשם דקת ליגה אחת בספרד. הוא שיחק גם בגלאטסראיי ודפורטיבו לה קורוניה לפני שנרכש על ידי מיינץ ב-2016. אחרי חצי עונה לא מוצלחת בבונדסליגה, שכללה הרחקה חמש דקות מפתיחת הופעת הבכורה שלו, הוא הושאל למלאגה עד לתום העונה. בקיץ הבא הוא הושאל למכבי תל אביב, במדיה רשם 22 משחקים בכל המסגרות עם שני שערים בלבד, היה שותף לזכיית הצהובים בגביע הטוטו וסיים איתם במקום השני.

לאחר שעזב את ישראל הושאל רודריגס פעם נוספת, הפעם לפורטונה סיטארד ההולנדית, ובקיץ 2019 נרכש על ידי מלאגה, ואחרי חצי עונה במדיה הושאל כאמור לפואנלברדה, גם היא מהליגה השנייה בספרד. רודריגס עבר גם גם בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ושימש כקפטן הנבחרת עד גיל 19 ביורו 2013.

חוסה רודריגס מצטרף למכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. חוסה רודריגס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מי שעשוי להפוך לשחקן הרביעי שמצטרף הוא גוסדוויי דוניו. הגנאי בן ה-25 הוא שחקן כנף שיכול להיות מתופקד גם כחלוץ. הוא גדל באקדמיית Right to Dream וכמו אחרים ממנה, נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי כשהיה בן 18 ומיד נשלח להשאלה.

הוא שיחק בדיוגורדן ופאלקנברג השבדיות ולא שיכנע את אנשי מנצ'סטר סיטי שיש להחזיר אותו לסגל. ב-2016 שוחרר מהתכולים בלי שבאמת היה חלק מהם בשום שלב. בינואר 2016 חתם בנורשילנד והוא לבש את מדיה עש שבחצי העונה הושאל לדינמו דרזדן שירדה מהבונדסליגה2 לליגה השלישית בגרמניה.

בסך הכול דוניו רשם 24 שערים ב-62 משחקים בליגה הבכרירה בדנמרק. העונה האחרונה הייתה פחות טובה מבחינתו: 6 שערים ושער אחד בליגה הדנית ו-7 משחקים ללא כיבוש בליגת המשנה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully