וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי תל אביב: דוניס מתלבט לגבי ההרכב והמערך, בן חיים ובלטקסה יפתחו?

מאמן הצהובים שוקל לפתוח עם שלושה בלמים, בלטקסה שמגלה יכולת טובה באימונים עשוי לקבל צ'אנס (שבת, 20:30, ספורט 1). המטרה: לחלק את הכוחות

מחזור 2הסתיים12/09/2020
בני יהודה תל-אביב
  • ג'אן (21)
  • סנטוס (89)
2:2
  • (80) קנדיל
  • (83) שכטר
מכבי תל אביב
בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

בני יהודה

מאמן הזהובים אלישע לוי יערוך מחר (שבת, 20:30, ספורט 1) מול מכבי תל אביב שינוי אחד בהרכב, כאשר המוחתם הטרי עמית כהן יפתח באגף שמאל במקום אמיר רוסתום, שעדיין אינו בכשירות מלאה. מי שיחזור לסגל הוא מוחמד גדיר שהחלים מפציעה. ניב זריהן ואמיר חלאיילה הפצועיים ייעדרו. המאמן אמר לשחקניו: "כל שחקן במכבי תל אביב מסוכן וצריך להיות מרוכזים, אם סוגרים את שחקני ההתקפה שחקני הקו השני עושים את הבעיות, צריך פשוט להיות מרוכזים על כל מה שעבדנו ודיברנו עליו".

מוחמד גדיר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
חוזר לסגל של אלישע לוי. גדיר/קובי אליהו

מכבי תל אביב

התלבטות גדולה של גאורגיוס דוניס בנוגע למערך ולהרכב מחר (שבת, 20:30, ספורט1) מול בני יהודה עם חזרת הליגה מפגרת הנבחרת. מאמן מכבי תל אביב שוקל להציב מערך עם שלושה בלמים שעבד לו יפה במשחק החוץ בליטא מול סודובה.

היווני אף עשוי לקחת בחשבון את המשחק מול דינמו ברסט ביום רביעי בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, להשתמש בכל החילופים שעומדים לרשותו ולחלק את הכוחות בין כמה שיותר שחקנים. טל בן חיים שפתח על הספסל בשני המשחקים האחרונים מועמד לעלות ב-11, כמו גם מתן בלטקסה שמגלה יכולת טובה באימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. דני מרון
הרבה דילמות. דוניס/דני מרון

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: בלומפילד

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 136 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 39:65 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 32 הסתיימו בתיקו.

* הדרבי התל אביבי הזה נערך בעבר 10 פעמים במחזור השני, ובני יהודה מעולם לא ניצחה. היו שישה ניצחונות צהובים (האחרון - 0:1 משער של ראדה פריצה בדקה ה-90 לפני שבע שנים) ועוד ארבע תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב החלה את העונה עם הפסד מפתיע. שני הפסדים בפתיחת עונה? זה לא קרה לה מאז 2006/07, כשאלי כהן היה על הקווים והקבוצה ניצחה לראשונה רק במחזור הרביעי.

* גאורגיוס דוניס כבר אימן בעבר מול בני יהודה. זה היה באוגוסט 2012, כאשר פאוק סלוניקי ניצחה 0:2 בבלומפילד ושבוע לאחר מכן 1:4 בטומבה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully