וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין קרמר אחרי הבכורה ב-MLB: "מוכיח לילדים בישראל שזה אפשרי"

המגיש שהפך לישראלי הראשון בליגת הבייסבול הבכירה וניצח עם בולטימור את היאנקיז חגג: "אדיר שאני זוכה לשאת את הלפיד". צפו בבני משפחתו מתרגשים אחרי ההצגה

משפחתו של דין קרמר מברכת אותו אחרי הבכורה ב-MLB/חשבון הטוויטר של בולטימור אוריולס

דין קרמר עשה אמש (ראשון) היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שמשחק ב-MLB, ליגת הבייסבול הבכירה בארצות הברית. המגיש שהוקפץ ברגע האחרון לסגל של בולטימור אוריולס כיכב בניצחון 1:5 על ניו יורק יאנקיז כשהגיש שישה אינינגים, איפשר רק חבטה אחת מוצלחת ליריביו ופסל שבעה חובטים בסטרייקאאוט.

קרמר, ש-47 מתוך 88 הזריקות שלו היו סטרייקים, הפך למגיש הראשון של האוריולס מאז 2018 שמנצח בבכורה שלו. הפעם האחרונה בה מגיש של בולטימור רשם שישה אינינגים ורק חבטה אחת במשחקו הראשון בליגה היתה ב-2008, והפעם האחרונה שמישהו עשה זאת עם לפחות שבעה סטרייקאאוטים היתה אי שם ב-2000.

צפו במשפחתו של קרמר - הוריו עדי וסיגל ואחיו ניב ורון, מברכים אותו אחרי הבכורה

בסיום התייחס קרמר, שמשתייך לנבחרת ישראל בבייסבול שמועמדת לזכייה במדליה בהופעת הבכורה של הענף באולימפיאדת טוקיו, להיסטוריה הישראלית בענף ואמר: "זה אדיר שאני זוכה לשאת את הלפיד עבור חבר'ה כמוני. יש רשימה ארוכה של שחקני בייסבול ישראלים שמחכים לרגע הזה והיא מתארכת בכל שנה. אנחנו מוכיחים לילדים שם שזה אפשרי".

המגיש בן ה-24, שעבר חמש שנים מתישות בליגות הנמוכות עד לרגע הגדול, סיפר שהוא התבשר שהוא מוקפץ לראשונה לסגל של האוריולס על מנת לפתוח מול היאנקיז רק בשעה 22:30 במוצאי שבת, כשהמשחק נערך ב-13:00 ביום ראשון: "המאמן והג'נרל מנג'ר התקשרו אליי ואמרו 'היי, אתה רוצה להגיש מחר?'. ממש התרגשתי. ישנתי מספיק שעות בלילה, אבל הראש שלי התפוצץ ממחשבות. אז אני שמח שהגוף שלי עמד באתגר והצלחתי במשימה. זה חלום שהתגשם".

עוד בוואלה!

היסטוריה: המגיש הישראלי שניצח את ניו יורק יאנקיז עם הופעה אדירה

לכתבה המלאה

צפו בכמה מביצועיו של קרמר בבכורה

קרמר זכה בסיום למחמאות מהמאמן ברנדון הייד: "התרשמתי במיוחד מהאינינג השני. הוא יצא ממצב לא קל בו קצת איבד שליטה, ואיפשר בסופו של דבר רק ריצה אחת, זה מראה הרבה על האופי והמנטליות שלו". גם התופס בריאן הולאדיי שיבח: "הוא התנהג כאילו הוא כבר היה כאן בעבר. לא ניתן היה להבחין בכך שזו הפעם הראשונה שלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully