וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: המגיש הישראלי שניצח את ניו יורק יאנקיז עם הופעה אדירה

עודכן לאחרונה: 7.9.2020 / 9:17

גאווה בכחול-לבן: דין קרמר, שנבחר לפני חמש שנים בדראפט הבייסבול, עלה הערב על התלולית להופעת הבכורה שלו בליגה של הגדולים כמגיש פותח במדי בולטימור אוריולס, הגיש מדהים וזכה בניצחון

אחרי חמש שנות המתנה עלה הערב (ראשון) דין קרמר, מגיש ישראלי יליד ארה"ב, על התלולית בבולטימור להופעת הבכורה שלו ב-MLB, ליגת הבייסבול הלאומית. ב-2015 הוא נבחר בדראפט, ומאז עבר כברת דרך בליגות הבת, עד שנקרא לדגל על ידי המאמן ברנדון הייד. הוא סיפק את הסחורה, ועוד איך.

דין קרמר שחקן בולטימור אוריולס. GettyImages
איזה יופי, בחור. דין קרמר/GettyImages

מכל הקבוצות, היריבה שלו הייתה ניו יורק יאנקיז, הקבוצה המעוטרת בהיסטוריה של ארצות הברית. היאנקיז בתקופה לא טובה, אבל עדיין מספיק מסוכנים ושמם לעולם הולך לפניהם. קרמר הגיש שישה אינינגים (סיבובים) מתוך תשעה, במסגרתם פסל שבעה חובטים בסטרייקאאוט ויצא ביתרון 1:4 שבהמשך הפך לניצחון 1:5. הסטטיסטיקה של קרמר במשחק מצוינת עבור כל מגיש, כל שכן כזה שעורך את הופעת הבכורה שלו. קרמר, שנמנה עם נבחרת הבייסבול של ישראל לטוקיו, חתום כבר שנתיים בבולטימור והוקפץ לעמדת הפותח בעקבות מצוקת מגישים של קבוצתו.

דין קרמר שחקן בולטימור אוריולס. GettyImages
שרף שבעה חובטים בהופעה דומיננטית. קרמר/GettyImages

מול קרמר עמד מסאהירו טנאקה, המגיש הוותיק היאנקיז. היפני הסתבך באינינג הראשון והאוריולס עלו ל-0:2 מהיר. קרמר פישל בעצמו באינינג השני, מילא את הבסיסים ברצים אבל יצא בזול עם ריצת חובה אחת, היחידה שלו במשחק. משם, הוא היה בקרוז קונטרול ויצא לאחר שישה אינינגים שהשלים עם 88 הגשות בלבד. מרשים מאוד לבכורה.

קרמר בן ה-24 נולד בקליפורניה, אבל דובר עברית שוטפת וקיים את בר המצווה שלו בישראל. הוא הפך ב-2015 לישראלי הראשון אי פעם שנבחר בדראפט, על ידי סן דייגו פאדרס. ב-2016 עבר ללוס אנג'לס דודג'רס וכעבור שנתיים מצא את עצמו בבולטימור אוריולס. על אף זאת, הוא לא זכה לקבל הזדמנות ב-MLB. זה, אגב, מאוד נפוץ בליגה. לעתים שחקנים מבלים שנים ארוכות בליגות הבת לפני שהם מקבלים את הצ'אנס.

מבחינת קרמר, גם ההופעה הטובה לא צפויה לשנות את מעמדו כשחקן מחליף, אבל הוא עשוי לקבל עוד הזדמנויות מהייד בהמשך הדרך. דבר אחד בטוח - את אחר הצהריים הזה הוא לא ישכח במהרה.

  • עוד באותו נושא:
  • דין קרמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully