וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולוסבסקי תקף את מאמן נבחרת שבדיה, זלאטן תמך: "בדיחה עלובה"

כוכב מילאן הביע תמיכה בדיאן קולוסבסקי מיובנטוס שלא פתח בהפסד לצרפת: "עוד הוכחה שאנשים לא ראויים בעמדות הלא נכונות בכדורגל השבדי"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

שבדיה סוערת היום (ראשון) אחרי ההפסד הביתי לצרפת בפתיחת קמפיין ליגת האומות (1:0), ומי אם לא זלאטן איברהימוביץ' התנדב לחמם את הגזרה. במוקד הסיפור נמצא דיאן קולוסבסקי, הכוכב העולה שעבר הקיץ מפארמה ליובנטוס, ותקף את מאמנו יאנה אנדרסון בסיום המשחק על כך שלא פתח ונכנס רק כמחליף בדקה ה-70.

הקשר בן ה-20, שנרכש על ידי הגברת הזקנה כבר בינואר אך נשאר בפארמה כמושאל עד תום העונה, נשאל בתום ההפסד לאלופת העולם האם זכה למספיק במה כדי להציג את יכולתו וענה: "לא, לא. אני לא חושב. הייתי בהלם, כי הרגשתי ממש ממש טוב באימונים, אבל לרוע המזל ככה זה בכדורגל".

בשבדיה תהו האם דבריו החריפים של קולוסבסקי יגרמו להוצאתו מהסגל לקראת המשחק מול פורטוגל ביום שלישי, אך מאז עברו לעסוק בהצטרפותו של זלאטן לקלחת, אחרי שכוכב מילאן שיתף בחשבון הטוויטר שלו כתבה על העימות בין הקשר למאמנו וכתב: "איזו בדיחה עלובה. זו עוד הוכחה שאנשים לא ראויים נמצאים בעמדות הלא נכונות בכדורגל השבדי".

כזכור, זלאטן בן ה-39 שמחזיק בשיא הכיבושים בכל הזמנים במדי הנבחרת עם 62 אך לא לבש את מדיה מאז יורו 2016 למרות שניסה להפעיל לחץ על אנשי הנבחרת לזמנו למונדיאל האחרון, אך נתקל בסירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully