וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים בטורקיה לגבי זהבי, סוכנו: "לא חתם בשום מקום"

עודכן לאחרונה: 6.9.2020 / 17:17

באיסטנבול חלוקים: לצד דיווחים על כך שיגיע לחתום בפנרבחצ'ה היישר אחרי משחק הנבחרת נגד סלובקיה, פרסומים אחרים מתעקשים שפנר מתלבטת אם להיענות לדרישות שכרו. בתקשורת ההולנדית טוענים שרונן קצב במו"מ גם עם פ.ס.וו איינדהובן

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

ערן זהבי מתקרב לפנרבחצ'ה? הדיווחים בטורקיה סותרים. על פי דיווח באתר "סקור", זהבי אמור להמריא לאיסטנבול ביום שלישי כדי לדון בפרטים האחרונים בחוזהו ולחתום לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת. לפי הדיווח, שכרו השנתי אמור לעמוד על 1.5 מיליון יורו.

"זהבי קיבל הבטחה שיהיה החלוץ הבכיר של הקבוצה, והסכים להפחית משמעותית בשכרו העונתי כדי להצטרף לפנרבחצ'ה", ציינו.

מצד שני, באתר Asist Analiz טוענים שפנרבחצ'ה עדיין לא הגישה הצעה רשמית לזהבי. "הוא נפגש עם ראשי פנרבחצ'ה לפני 10 ימים אבל שוקל אפשרויות נוספות באירופה. בפגישה עם פנר הוא דרש שכר של שני מיליון יורו בעונה ומענק חתימה בגובה מיליון יורו, אבל פנרבחצ'ה עדיין לא השיבה בחיוב או בשלילה".

בתוך כך גם בתקשורת ההולנדית עוסקים היום בזהבי, עם דיווח לפי סוכנו של החלוץ הישראלי מנהל משא ומתן גם עם פ.ס.וו. מועדון הפאר מאיינדהובן הוזכר בעבר כמועמד להחתים את זהבי, לצד אייאקס, אם כי על פי ההערכות המאמן רוג'ר שמידט לא מחפש חיזוק נוסף לחלק הקדמי הקיץ.

הפוסט שהתחיל את ה"מהומה"

במקביל, ההתלהבות בטורקיה סביב החתימה המסתמנת שוברת שיאים. אוהדי מועדון הפאר מאיסטנבול ממשיכים להציף את כוכב נבחרת ישראל ואת בני משפחתו בהודעות תמיכה ברשתות החברתיות, והבוקר (ראשון) נענו גם לטיזינג של זהבי והגיעו לבקשתו לחצי מיליון לייקים לתגובה בחשבון האינסטגרם הפופולרי 433.

זהבי העלה אמש פוסט לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "להבקיע במדי הנבחרת זו הרגשה מיוחדת". הוא זכה לאלפי תגובות, ואחת מהן הגיעה מהעמוד של 433. "בוא לפנרבחצ'ה", כתבו לזהבי, וזהבי השיב: "אם התגובה תגיע ל-500 אלף לייקים". "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה", השיבו לו מ-433, וזהבי ענה: "בואו ננסה".

ואכן, הלילה המשימה הושלמה: אוהדי פנר חצו את רף חצי מיליון הלייקים לתגובה של זהבי, וכעת יהיה עליו לעמוד בהבטחה. במקביל, נראה שכל התנאים בשלו לכך: בטורקיה ובאיטליה דיווחו שחלוץ פנר ודאט מוריקי, אותו זהבי אמור להחליף בקבוצה, עובר סופית לאיטליה תמורת 20 מיליון יורו, אחרי שהפרטים האחרונים נסגרו אמש. על פי דיווחים בטורקיה, עזיבת מוריקי הופכת את החתימה הרשמית של זהבי בפנר ל"עניין של ימים".

גם האינסטגרם של שי זהבי הוצף

View this post on Instagram

Finally together ? @eranzahavi

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

View this post on Instagram

Weekend vibes ?

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

מאז התגברות השמועות על הצטרפותו של זהבי לפנרבחצ'ה, מספר העוקבים שלו באינסטגרם נסק. גם אשתו שי זהבי, מקבלת מאות תגובות באינסטגרם מאוהדים של המועדון הדורשים: "בואו לפנרבחצ'ה". לפי דיווחים בטורקיה, רונן קצב, סוכנו של כוכב הנבחרת, ייפגש בקרוב עם ראשי פנר בניסיון להגיע להסכמות סופיות.

קצב הגיב היום: "זה מאוד מחמיא ומחמם את הלב לראות את התמיכה של הקהל הטורקי בערן ותודה על כך. ערן לא סגר או חתם בשום מקום חדש, יש לו חוזה עד סוף השנה בסין ומתעסק אך ורק במשחק הקרוב של הנבחרת מחר. כשיהיה משהו להודיע נעשה את זה בצורה מסודרת כמו תמיד".

* גדי קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי ושיחק 77 דקות בהפסד 2:1 ליוסטון דינמו. אריק הורטאדו העלה את הקבוצה של הקשר הישראלי ליתרון בדקה ה-30, אולם במחצית השנייה יוסטון עשתה מהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully