וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל ווקר חושש שלא יוזמן שוב לנבחרת אנגליה ומודה: "טעיתי"

המגן הימני ספג צהוב שני טיפשי נגד איסלנד, סאות'גייט: "דיברנו הרבה על משמעת. זה משהו שאנחנו לא רוצים שיקרה אצלנו"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

האם המשחק בין אנגליה לאיסלנד אתמול (שבת) במסגרת ליגת האומות היה האחרון של קייל ווקר במדי שלושת האריות? המגן הימני בהחלט חושש שכן.

ווקר לא הוזמן ל-6 המשחקים האחרונים של אנגליה במוקדמות יורו 2020, חזר ופתח אתמול, אבל הורחק אחרי שספג כרטיס צהוב שני מאוד טיפשי בדקה ה-70. למזלו, פנדל של ראחים סטרלינג בדקה ה-91 העניק לאנגליה 0:1. ולמזלו (בפעם השנייה), זה היה בסך הכול משחק בליגת האומות ולא במפעל רציני יותר או בטורניר גדול - אחרת בממלכה לא היו סולחים לו.

ווקר התנצל בחדר ההלבשה ואחר כך עמד מול המצלמות ולקח אחריות. מגן מנצ'סטר סיטי כבר הוזהר בעבר על ידי גארת' סאות'גייט בנוגע להתנהגות ולקלילות הדעת שלו. אבל כשנראה היה שהוא עולה על המסלול, הגיעה פגרת הקורונה ואיתה הכותרות הלא מחמיאות שהפכו אותו לאחד מ"כוכבי" הפרות ההנחיות.

קייל ווקר שחקן נבחרת אנגליה. AP
חזרה עגומה למדים הלאומיים. ווקר/AP

ב"סקיי ספורטס", השחקנים של אנגליה קיבלו ציונים שנעו בין 5 ל-8, אבל ווקר קיבל 3 בלבד: "גלישה פזיזה גרמה לו לספוג צהוב שני. הוא ידע שכבר יש לו צהוב, אבל נראה כאילו לא אכפת לו. ווקר סיפק מהירות ואנרגיות כשאנגליה תקפה, אבל בסופו של דבר הוא השאיר את החברים שלו בחיסרון מספרי". ב"טלגרף" הציונים נעו בין 5 ל-8, כשווקר הוא היחיד שמקבל 4.

אמש הוא הודה שהוא חושש שלא יוזמן יותר למדים הלאומיים: "אני מקווה שאקבל עוד הזדמנות לשחק בנבחרת. התגעגתי מאוד, לא שיחקתי במדי הנבחרת יותר משנה. אני לוקח את האשמה עליי. אני שחקן מנוסה וצריך לדעת לא לבצע פעולות כאלו כשכבר יש לי כרטיס צהוב. שמתי את עצמי במצב שלא הייתי צריך להגיע אליו".

סאות'גייט אמר אחרי המשחק: "ההרחקה הייתה רגע מפתח במשחק. קשה מאוד לנצח ב-10 שחקנים. זה לקח שכולנו צריכים ללמוד, בעיקר מכיוון שזה היה כרטיס אדום מיותר לחלוטין. קייל הוא שחקן מנוסה והוא מבין שהוא טעה. דיברנו הרבה על משמעת לאורך השנים - מה שקרה הערב זה לא משהו שאנחנו רוצים שיקרה בנבחרת אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully