וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה מפורקת לקראת ישראל: "זו אסופת שחקנים, לא נבחרת"

התקשורת המקומית חובטת אחרי ההפסד לצ'כיה: "נראה כאילו השחקנים לא ראו אחד את השני 10 שנים". דודה וסטטינה ייעדרו

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

מרוצה ונמרצת אחרי התיקו בגלזגו נגד סקוטלנד, נבחרת ישראל מתכוננת להתמודדות עם סלובקיה ביום שני ונדמה שהיא לא הייתה יכולה לקבל את היריבה שלה במצב טוב יותר. החבורה של פאבל האפל תגיע למחזור השני בליגת האומות חבוטה ומובסת, אחרי הפסד בית 3:1 לצ'כיה במשחק סופר יוקרתי וכשהתקשורת המקומית מבקרת בחריפות את המאמן ושחקניו.

בקמפיין מוקדמות יורו 2020, סלובקיה הובסה על ידי קרואטיה 4:0 בבית, נכנעה לוויילס לפני שנפרדה ממנה בתיקו בברטיסלבה ולא הצליחה לסיים בין שתי הראשונות. היכולת רחוקה מלהיות משביעת רצון והאפל שעומד על הקווים מאז 2018, סופג אש. "אם משהו לא ישתנה באופן קיצוני בנבחרת סלובקיה, היא לא תשיג כלום", כתבו הבוקר ב- Sport7.

שחקני נבחרת סלובקיה. רויטרס
בתקשורת כתבו היום: "אם משהו לא ישתנה באופן קיצוני בנבחרת סלובקיה, היא לא תשיג כלום"/רויטרס

ב-Pravda כתבו היום על ההפסד לצ'כיה: "נראה כאילו השחקנים לא ראו אחד את השני 10 שנים. זו לא רק התוצאה, אלא היכולת. זו הייתה ההופעה הכי חלשה של נבחרת סלובקיה מאז המינוי של פאבל האפל. כבר הפסדנו 4:0 לקרואטיה, אבל אז זה לפחות היה נגד סגנית אלופת העולם".

העיתונאי פיליפ צ'ודי סיכם היום: "נבחרת סלובקיה חייבת משחק הקרבה וכרגע זה לא קיים אצלה. האוהדים סולחים על הפסדים אם הם רואים שהשחקנים נותנים הכול על כר הדשא. אבל אסופת השחקנים הזו (אי אפשר לקרוא לזה נבחרת), עדיין לא הראתה משהו כזה".

אם היכולת החלשה לא מספיקה, סלובקיה תגיע לישראל בסגל חסר. הבלם לוקאש סטטינה והקשר ההתקפי אונדז'יי דודה נפצעו וייעדרו וגם פטר פקאריק ואדם זרלאק בספק. וזה לא נגמר שם.

שוער ניוקאסל, מרטין דוברבקה וקשר בורוסיה מנשנגלדבאך, לאסלו בנס, פצועים ולא הוזמנו מלכתחילה. מארק האמשיק לא שוחרר מקבוצתו הסינית, מרטין שקרטל פרש מהנבחרת ושחקנים מרכזיים כמו רוברט מאק ומירוסלב סטוך בלי קבוצה ולא הוזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully