וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת תישאר עוד לילה בסקוטלנד: "נתמודד ונגיע מוכנים למשחק"

5.9.2020 / 22:24

הנבחרת ערכה את האימון המסכם לקראת סלובקיה על אדמת סקוטלנד כדי להימנע מטיסה בשבת. שחקן: "לא ידענו על הסיבה של השבת, נתמודד עם הכול". רוטנשטיינר לא צפוי לערוך שינויים בהרכב משישי

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

נבחרת ישראל ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם שלה על אדמת סקוטלנד לקראת המשחק מול סלובקיה ביום שני במסגרת המחזור השני בליגת האומות. הנבחרת לא טסה חזרה לארץ לאחר המשחק כדי להימנע מלטוס ביום שבת, מה שבנבחרת מגדירים כנוהל שבת.

בנבחרת ובהתאחדות התלבטו האם לטוס הערב במוצאי שבת או לחכות למחר, ולאחר התייעצות עם הצוות המקצועי הוחלט שלא לטוס הלילה כדי לאפשר שינה מסודרת לשחקנים ולערוך את האימון "הרציני" האחרון על אדמת סקוטלנד. בשל כך תנחת הנבחרת מחר בסביבות השעה חמש בערב בישראל ותערוך אימון שחרור בלבד.

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל עם המאמן וילי רוטנשטיינר. GettyImages
נשארו עוד לילה בסקוטלנד. טואטחה עם רוטנשטיינר/GettyImages

"לא ידענו על הסיבה של השבת", העיד שחקן בנבחרת, "זה היה נראה לנו מוזר שלא טסנו ישר אחרי המשחק אבל נתמודד עם הכול ונגיע מוכנים למשחק". בעניין ההרכב, מסתמן שלא יהיו יותר מדי שינויים לעומת ה-11 שפתחו בסקוטלנד. חוליית ההגנה של הנבחרת שהורכבה מאלחמיד וניר ביטון שחקני סלטיק יחד עם איתן טיבי, טאלב טואטחה ואלי דסה זכתה לשבחים.

שחקן אחר אמר: "כולנו מכירים את האיצטדיון בארץ. היה עדיף שננוח כמו שצריך ונתאמן בסקוטלנד כדי להגיע רעננים ולא אחרי מסע לילי מפרך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה משחק חיובי מאוד, סקוטלנד בקושי הגיעה למצבים". נאתכו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו דיבר על המשחק מול סקוטלנד, המשמעות שלו לקראת המשחק החשוב יותר וגם על המשחק הקרוב מול סלובקיה ואמר: "זה היה משחק חיובי מאוד שלנו מבחינה הגנתית והתקפית, עשינו את הדברים שתכננו לפני המשחק והוצאנו אותם לפועל. הם כמעט לא הגיעו למצב הבקעה ולנו היה מצב אחד של מונס דאבור לפני השער שספגנו וגם במחצית השנייה היו מצבים. יש לנו דברים לשפר, נעבוד על זה, אבל אני חיובי מאוד.

"אני חושב שאין קשר למשחק בעוד חודש, אי אפשר לדעת מה יהיה. המון דברים יכולים להשתנות בחודש, סגלים אחרים, שחקנים אחרים. זה כן נותן לנו תקווה ומחזק את האמונה שגם בחוץ אנחנו יכולים להתמודד עם סקוטלנד שווה בשווה, אבל אני חושב שזה יהיה משחק שונה לגמרי".

על סלובקיה אמר נאתכו: "נלמד אותם, אבל בבית נרצה לנצח ונשאף לנצח. אני חושב שזה משחק של 50-50 מבחינת יחסי כוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully