וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היינו יותר אחראים הפעם". רוטנשטיינר: "פתיחה טובה לקמפיין"

4.9.2020 / 23:50

אופטימיות בנבחרת ישראל אחרי ה-1:1 בסקוטלנד ולקראת המפגש החשוב יותר בחודש הבא. המאמן: "זה יהיה אחרת לגמרי, אבל אם לא יהיה קהל זה יתרון עבורנו". דאבור: "הייתי חייב לכבוש". סולומון: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח אותם"

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

שער שוויון נפלא של ערן זהבי בדקה ה-73, נתן הערב (שישי) תקווה לנבחרת ישראל לקראת הביקור הבא בגלזגו בחודש הבא, אז תחזור לסקוטלנד לטובת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. הבכורה של וילי רוטנשטיינר כמאמן הלאומית הסתיימה ב-1:1, כשהנבחרת הייתה עדיפה לאורך לא מעט דקות על פני המארחת הבינונית, נכנעה לפנדל של ריאן כריסטי בדקה ה-45 אחרי עבירה של איתן טיבי, אבל ידעה לצאת עם נקודה מהמשחק הראשון בדרג ב' של ליגת האומות.

כעת תחזור הנבחרת לארץ, לקראת המשחק מול סלובקיה באצטדיון בנתניה ביום שני. ב-8 באוקטובר, כאמור, יחזרו רוטנשטיינר ושחקניו לסקוטלנד כדי לשמור על הסיכוי להשיג כרטיס היסטורי לאליפות אירופה.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם סטיב קלארק מאמן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
נתראה באוקטובר. סטיב קלארק עם וילי רוטנשטיינר/רויטרס

וילי רוטנשטיינר סיכם את המשחק הראשון שלו כמאמן הנבחרת: "אני חושב שזו הייתה הופעה טובה של נבחרת ישראל. התחלה טובה לקמפיין הזה, אחרי הפוגה ארוכה, אבל אנחנו חייבים להשתפר לקראת חצי הגמר. אמרתי למאמן שלהם שנתראה באוקטובר. אז זה יהיה משחק שונה לגמרי. אם האצטדיון פה מלא, זה ייראה אחרת. הסיטואציה הזו מהווה יתרון ברור עבורנו, אני מקווה שזה יהיה כך גם באוקטובר".

לקראת ההמשך אמר: "אנחנו צריכים לשפר את ההגנה ולספוג פחות משער למשחק בממוצע. היה שיפור הפעם בחלק ההגנתי, אני חייב לומר. במחצית השנייה הנענו יפה את הכדור והשער של ערן זהבי היה מדהים. יש לנו שחקנים מצוינים ואנחנו מנסים לשפר את הדברים הטעונים שיפור".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל סיימה ב-1:1 מול סקוטלנד בליגת האומות

לכתבה המלאה
ערן זהבי חוגג עם מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל. GettyImages
"השילוב שלי ושל מונס דאבור מצוין". ערן זהבי/GettyImages

כובש השער ערן זהבי: "אני מאוד שמח על הנקודה שלנו. השילוב שלי ושל מונס הוא מצוין, אנחנו מבינים אחד את השני ומבקיעים הרבה שערים ביחד. ניצחון בחודש הבא יגיע בעזרת עבודה קבוצתית כמו שהייתה כאן היום. כל כדור זו מלחמה בפני עצמה ואני מקווה שנבוא ככה בחודש הבא. ראינו שאם אנחנו באים עם ביטחון, אנחנו יכולים להראות יכולת גבוהה. נקווה שנעשה את זה. חודש הבא זו אופרה אחרת, יש עוד הרבה זמן. נראה איך שחקנים יגיעו למשחק. יש לנו קודם את סלובקיה, זה לא משחק ידידות. ליגת האומות חשובה לנו, כי דרכה הגענו לפלייאוף. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה בבית ואחר כך נתפנה לסקוטלנד".

על חילופי המאמנים: "המשכנו באותה דרך, וילי לא בא וניסה לשנות יותר מדי דברים. גם בקמפיין הקודם שיחקנו כדורגל טוב לפרקים, אבל הפעם היינו יותר אחראים ויותר בטוחים בעצמנו. זו הדרך שצריכה להיות ואני גאה בכולם. קיבלנו שער מפנדל שאני לא בטוח שהיה. אמרתי גם לחברים שעשינו משחק טוב, אבל אין מה לשמוח יותר מדי כי לא ניצחנו. זו תוצאת תיקו טובה עם אופטימיות להמשך".

מונס דאבור: "שמח על הבישול, אבל יותר מעצבן אותי שלא הצלחתי לכבוש במחצית הראשונה. היה גול יפה, ערן עשה מהלך גדול. אנחנו מכירים אחד את השני ומנסים להביא את זה לפה, לשמחתי זה הצליח. יש בינינו חיבור מצוין ואנחנו רוצים להוביל את הנבחרת. לקח לי קצת יותר זמן להתאושש מההחמצה, במיוחד שספגנו מיד לאחר מכן. הייתי חייב לכבוש, אין תירוצים. כולם נלחמנו ונראינו טוב, מקווה שזה ייתן לנו ביטחון להמשך. חוזרים עם הרגשה טובה לארץ".

מנור סולומון: "ידענו שזה לא הולך להיות משחק קל ואנחנו פוגשים יריבה מצוינת וחזקה עם שחקנים מהפרמיירליג. היה משחק די שקול היום, שתי הנבחרות היו במערך דומה ולא היה קל להגיע למצבים. אני חושב שעשינו את העבודה ונראינו כמו קבוצה, עמדנו טקטית בצורה טובה. יש לנו עוד כמה דברים לשפר, אבל 1:1 בסקוטלנד זו תוצאה טובה ואנחנו כבר מחכים למפגש הבא. הבנו פחות או יותר איך צריך לשחק מולם, היום למדנו עוד יותר. נצטרך למצוא יותר פתרונות התקפיים ולהגיע לעוד מצבים. יהיה משחק קשה יותר בחודש הבא. הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח אותם ואני מקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully