וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו רק הכנה לדבר האמיתי, אבל שחקני הנבחרת "לא הסתגרו 5 ימים במלון בשביל הפסד בכבוד"

4.9.2020 / 14:00

למרות האדישות בישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד, לשחקני הנבחרת נמאס מהזלזול בהם, ואחרי חמישה ימי בידוד בגלזגו הם מתים להתפוצץ. עם הכבוד של רוטנשטיינר, הרעב של זהבי והמהירות של חאתם, הם מאמינים שזה אפשרי

נבחרת ישראל מתאמנת בגלאזגו לקראת משחק ליגת האומות מול סקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

מגלזגו הרחוקה והקרה אפשר להרגיש את גלי האדישות שמגיעים מישראל לקראת משחק הנבחרת הלילה (שישי) מול סקוטלנד (21:45). אין אחד במלון הנבחרת שמשלה את עצמו שבתקופה הנוראית הזו שעוברת על העולם, מה שחשוב לאנשים בארץ זה משחק נבחרת שלא נותן באמת כמעט כלום. אם כבר התרגשות ודריכות, היא תהיה לקראת המשחק האחר מול סקוטלנד, זה שיחכה לנבחרת ישראל באותו המקום ב-8 באוקטובר במסגרת פלייאוף היורו. כשעל הפרק תעמוד הופעה היסטורית באליפות אירופה שנדחתה בשנה בשל הקורונה, אפשר יהיה לדבר שוב על הדגל, ההמנון והכבוד הלאומי.

וילי רוטנשטיינר מתדרך את שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא מאבד אמונה, למרות הכול. רונטשיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אבל בינתיים יש זמן להכנות והמשחק הערב הוא משחק ההכנה הראשון בעידן של וילי רוטנשטיינר שמאוד רוצה להפתיע את כולם. הרבה סבלנות יש לאוסטרי. סבלנות לביקורת האינסופית כאן, לזלזול המקומם שלנו בזרים. הוא יודע היטב מה אומרים עליו, אבל הוא שותק. את התשובה הוא מקווה לתת הערב. לא שהמשחק ותוצאתו יושפעו בהכרח מימי האימון שלו בנבחרת, אבל רוטנשטיינר רוצה לתת סיבות לאנשים לדבר עליו קצת יותר בכבוד. מה שנקרא, להפסיק לחשב את קצו לאחור.

זה כבר היום החמישי ששחקני הנבחרת סגורים במלון בגלזגו. יציאה לאימונים, שהייה משותפת יחד באותה הקומה, ארוחות משותפות. כך העבירו השחקנים את השבוע. "לא בשביל הפסד בכבוד הסתגרנו חמישה ימים במלון בלי לראות עולם", אמר הבוקר אחד משחקני הנבחרת. "באמת שיש אמונה כאן שאנחנו יכולים להיראות טוב מול סקוטלנד. אין להם קהל ביתי. יש לנבחרת שלנו כמה שחקנים ברמה אירופית טובה ולכן יש אמונה שאפשר לפתוח ברגל ימין. תאמין לי שאף אחד לא רוצה לקרוא מחר שעוד פעם פישלנו ושאנחנו לא ברמה הזו".

עוד בוואלה!

מונס דאבור: "יש לנו יכולת לעשות משהו יפה, לא נופלים מסקוטלנד"

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אימונים חוויה. זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

את הרכב הנבחרת ידעו השחקנים עוד לפני הכינוס בתחילת השבוע. זה היה ברור להם שלא יהיו הפתעות. רק דור פרץ או דן גלזר היוו סימן שאלה, אבל רוטנשטיינר היה צריך אימון אחד כדי לסדר לגמרי את האחד עשר שלו. זה יהיה המשחק הראשון של פרץ בנבחרת מאז הפציעה הקשה שחווה באוקטובר באימון הנבחרת בשפיים. רוטנשטיינר מצפה ממנו לחילוצי כדור, לשליטה ברדיוס נרחב, לכושר של פרץ לפני הפציעה הקשה יש משקל בהופעה טובה בגלזגו.

חאתם עבד אלחמיד הוא אחד משחקני המפתח של האוסטרי. אחרי שנה בסלטיק הוא מכיר היטב את היריבים. הבעיות של נבחרת ישראל הן בעיקר במשחק ההגנה ואלחמיד אמור להיות דומיננטי בקרבות על המהירות מול הסקוטים. בנבחרת מספרים שהאימונים של ערן זהבי היו חוויה ושניכר עליו שהרעב המוכר שלו לא נגמר ושהוא הגיע מסין בכושר טוב. זהבי ביקש מהשחקנים לחפש אותו, לתת לו כדורים. כמו תמיד הנבחרת תלויה בעיקר בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully