וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "בנדה החליט לחתום בנתניה, אמרו לו שאנחנו שונאים שחורים"

3.9.2020 / 11:50

זעם בבירה אחרי שהתברר שהזמבי שהיה אמור להצטרף העדיף את מכבי נתניה: "זה קו אדום". בנתניה מכחישים, גורם המעורה בפרטים: "זו לא גזענות, זה כסף". האם הכעס על נתניה ישפיע על המינוי של דראפיץ' וברדה? בבית"ר עקצו: "יהיה נחמד עכשיו אם נתניה תיתקע עם החוזים שלהם"

תגובות בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על הפועל חיפה/צילום: דוברות בית״ר ירושלים עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שהיה נראה שלאמק בנדה הזמבי של ארסנל טולה יצטרף לבית"ר ירושלים לאחר שכל תנאיו במועדון כבר סוכמו, היום (חמישי) הודיעה הקבוצה מהבירה כי "להפתעתנו הרבה, קיבלנו הודעה בה נאמר כי השחקן החליט לחתום במכבי נתניה".

לאמק בנדה שחקן זמבי. דף הפייסבוק של ההתאחדות הזמבית, אתר רשמי
שחקן המריבה לאמק בנדה/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות הזמבית

"בשבועות האחרונים אנו מנהלים משא ומתן עם השחקן לאמק בנדה, אחריו אנו עוקבים כבר תקופה ארוכה", נכתב בהודעה המלאה של בית"ר ירושלים. "לאחר שהגענו להבנה והסכמה עם המועדון והשחקן, וכל התנאים סוכמו עד הפרט האחרון, נשלחה טיוטת חוזה חתומה לקבוצתו, ארסנל טולה. להפתענו הרבה, קיבלנו הודעה בה נאמר כי השחקן החליט לחתום במכבי נתניה.

לאחר בירור שנערך בנושא, התברר לנו, לתדהמתנו, שגורם שהתערב במהלך התקופה לטובתה של נתניה, הסביר לשחקן שבית"ר הוא מועדון ששונא שחקנים שחורים, כשהם נותנים לו כדוגמא את עלי מוחמד שהתקבל בסערה. אותם גורמים הודיעו שכיוון שהם מגיעים מזמביה, הם ממליצים לו להגיע דווקא לנתניה, מקום בו שחקנים מאפריקה מתקבלים באהבה. מותר להתחרות על שחקנים אבל לא כל הכלים כשרים. אנו רואים במקרה הזה קו אדום ושוקלים את צעדינו. מאחלים לשחקן ולנתניה בהצלחה".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישפיע? דראפיץ'/ברני ארדוב

בנתניה טענו שהקבוצה עבדה בשקט כדי לצרף את השחקן ושעוד קבוצה ישראלית היתה בתמונה, אבל הוא עדיין לא חתם אצלם והעסקה לא סגורה. בכל מקרה, בנתניה משוכנעים שבית"ר יודעת ששום גורם רשמי מנתניה לא נהג בצורה כזו במישרין או בעקיפין.

גורם המעורה בפרטים סיפר על השתלשלות העניינים: "יוסי בניון כבר סגר לפני שבועיים עם ארסנל טולה את ההשאלה בחינם, בעוד שבית"ר הייתה אמורה לקחת עליה את שכרו, כ-4,000 יורו בחודש. בשבועיים האלה סוכניו של השחקן ניסו להוציא הצעה טובה יותר, המספרים עלו, בית"ר עמדה על שלה, ונתניה בשקט מאחורי הקלעים סגרה את העסקה. זו לא גזענות, זה כסף".

גורם בבית"ר הגיב לטענה של נתניה: "דברים השתנו תוך כדי תנועה, אבל גם אנחנו שיפרנו את ההצעה על השחקן, וגם היינו מוכנים לרכוש אותו. עשו פה תרגיל מסריח". האם הפיצוץ מול נתניה עלול להשפיע על המגעים עם דראפיץ' וברדה, לאור העובדה שבית"ר מנהלת מו"מ על שחרורם ממכבי נתניה? "אנחנו רוצים שהם יאמנו את בית"ר", אמר הגורם הבכיר בבית"ר, "אבל זה עשוי להשפיע על המשא ומתן. יהיה נחמד אם נתניה תיתקע עם החוזים שלהם. כמו שהם מתנהלים, ככה מגיע שיקרה להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully