וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הזמינה את מחזיקת הגביע של איחוד האמירויות למשחק ידידות

3.9.2020 / 12:56

בעקבות הסכם השלום בין המדינות, הודיעה מחזיקת הגביע שהזמינה את שבאב אל אהלי למשחק בישראל. בקבוצה שוחחו עם ז'וז'ואה אחרי תקרית המרפק מול נתניה וביקשו שישתדל לשמור על איפוק. הצוות המקצועי יכניס לעניינים את שני הקשרים הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו בראיירו

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

הפועל באר שבע רוכבת על גלי הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, והיום (חמישי) הודיעה מחזיקת הגביע הישראלי שהזמינה את מחזיקת הגביע של איחוד האמירויות, שבאב אל אהלי דובאי, למשחק ידידות בישראל.

בהודעת הקבוצה נכתב: "ימים אלו הינם ימים היסטוריים למדינת ישראל ולאיחוד האמירויות וכולנו נרגשים לנוכח הסכם השלום. כחלק מההזדמנויות שעומדות בפתחנו ברמה הבין-לאומית, הזמנו את מחזיקת הגביע באיחוד האמירויות בבבקשה לקיים משחק ידידות בין הקבוצות. אנו מקווים כי היא תיענה להזמנתנו להגיע למשחק הידידות בישראל".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם גביע המדינה. דני מרון
מפגש היסטורי בדרך? יוסי אבוקסיס והגביע/דני מרון

בעקבות האירוע בו אמור היה ז'וזואה לקבל כרטיס אדום אחרי שפגע באלמוג כהן, נקרא קשר הפועל באר שבע לשיחות עם המנכ"ל אסי רחמים והצוות המקצועי בהן נאמר לו כי הוא צריך לקחת בחשבון מעתה שיהיה תחת זכוכית מגדלת של השופטים וכי הוא חייב להשתדל להיות יותר מאופק במשחקי הקבוצה. ז'וזואה הבין את המסר ובהפועל באר שבע מספרים כי הוא שונה כל כך בין האיש שמחוץ למגרש לשחקן שרוצה בכל מחיר לנצח ולדברי שחקנים בקבוצה לא מוכן להפסיד גם במשחקי אימון. כבר בעונה שעברה התקיימו לא מעט שיחות עם הפורטוגלי בשל ריבוי הכרטיסים הצהובים שהוא סופג וכעת כאמור מבינים במועדון שאחרי הטעות של לירן ליאני, השופטים לא יהיו סלחניים איתו, אם יאבד את הראש.

בקבוצה יכניסו לעניינים את שני הקשרים הארגנטינאים שנחתו מרסלו מלי ומריאנו בראיירו. מאחר שהם הגיעו אחרי תקופה שלא שיחקו, ייזהרו איתם וכבר בנו להם תוכנית כדי שניתן יהיה ליהנות מהם בהקדם. "עשינו עבודת חיפוש מדוקדקת. עקבנו אחריהם וגם היה לנו קצת מזל כי קשה להביא זרים הקיץ", אמרו בהפועל באר שבע. "כעת יש לנו שישה זרים שאמורים לשדרג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully