וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה: ישראל הצעירה ספגה 3:1 צורב מאיי פארו, שהשיגה נקודות ראשונות בקמפיין

עודכן לאחרונה: 3.9.2020 / 1:38

התבזות במוקדמות היורו: תומר יוספי (35) כבש מהנקודה הלבנה, אך מיקלסן השווה (52), וראדושבלביץ' (77) הפך לאחר טעות קשה של אסף צור

הנס אנגרסון שחקן הנבחרת הצעירה של איי פארו מול יהב גורפינקל שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. לירון מולדובן
ישראל הגיעה כפייבוריטית אך פישלה בענק. יהב גורפינקל מול הנס אנגרסון/לירון מולדובן

הנבחרת הצעירה של ישראל ספגה הערב (רביעי) את אחד מהפסדיה המביכים ביותר אי פעם, כשהפסידה 3:1 למקבילתה מאיי פארו במסגרת בית ו' של מוקדמות יורו 2021. תנאי המגרש לא היו פשוטים, לאור הרוחות העזות שנשבו בו, אך שום תירוץ לא יוכל לעמוד לזכותם של השחקנים של ניר לוין, שרשמו הפסד מול נבחרת שניצחה רק פעם אחת בשש השנים האחרונות, ושעד למשחק הערב לא זכתה ולו בנקודה אחת.

במחצית הראשונה, המשחק נראה שהולך לכיוון חיובי מבחינת ישראל, כששחקן הגנה מקומי נגע בידו ברחבה, ותומר יוספי דייק כדי להעלות את האורחת ליתרון (35). המחצית השנייה עם זאת, הייתה מהחלשות שהציגה הנבחרת בשנים האחרונות. בדקה ה-52 טעות של רז שלמה איפשרה למיקלסן המקומי לעשות ככל העולה על רוחו ברחבה וניצל מיקום לא טוב של אסף צור כדי להשוות עבור המארחת.

מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין. אדריאן הרבשטיין
אחד ההפסדים המשפילים בשנים האחרונות. נין לוין/אדריאן הרבשטיין

ישראל ניסתה לתקוף והכניסה את תאי בריבו כדי לחזק את ההתקפה, אך טעות איומה של אסף צור, ששמט הגבהה פשוטה של ראדושבלביץ' לתוך שערו הוא קבעו מהפך מדהים לזכות איי פארו. תואת המשחק נקבעה בדקה ה-83 לאחר שאיבוד של אורי דהן לפטר קנודסן איפשר למקוומיים להשיג ניצחון סנסציוני.

ההפסד הצורב מפתיע במיוחד לאור העובדה במדובר בקמפיין מוצלח, במהלכו הנבחרת לא הפסידה (עד הערב) ואף סיימה בתיקו מחמיא מול נבחרתה החזקה של ספרד.

הרכב הנבחרת: אסף צור, עמית כהן (סמואל בראון, 87), אורי דהן, רז שלמה, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, עומר לקאו (רון אשכנזי, 87), תומר יוספי, אור דסה (תאי בריבו, 69), ליאל עבדה (אוסמה חלאיילה, 46), רועי בן שמעון (תומר אלטמן, 61).

עוד בוואלה!

מונס דאבור: "יש לנו יכולת לעשות משהו יפה, לא נופלים מסקוטלנד"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 1: יהב גורפינקל ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

דקה 4: עומר לקאו מצא את עצמו במצב טוב לבעיטה מתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי ההגנה המקומית.

דקה 18: מוחמד אבו פאני ניגש לביצוע בעיטה חופשית, שהלכה לא רע אך חלפה בסמוך לקורה.

דקה 30: תומר יוספי היתל בשחקן הגנה, השתחרר בצורה נאה מהשמירה ושחרר בעיטה ממרחק של כ-18 מטרים אך הכדור שלו הלך למרכז השער ונקלט על ידי השוער.

דקה 34: אורי דהן ניסה להגביה לרחבה, אך פטרסן נגע בידו ברחבה. השופט הורה על פנדל לטובת ישראל.

דקה 35: גול! 0:1 לישראל: לאחר דקה של ניסיונות להעמיד את הכדור על הנקודה שלא צלחו בגלל הרוחות העזות שנושבות במגרש, הצליח לבסוף תומר יוספי לבעוט, והכניע את השוער המקומי.

דקה 52: גול! איי פארו משווה ל-1:1! טעות בהגנת הנבחרת איפשרה למיקלסן המקומי לעשות ככל העולה על רוחו ברחבה וניצל מיקום לא טוב של אסף צור כדי להשוות עבור המארחת.

דקה 56: כדור נייח לזכות נבחרת ישראל מצא את אורי דהן חופשי לגמרי בתוך רחבת החמש, אך הבלם נגח ברשלנות מחוץ למסגרת. החמצה גדולה לישראל.

דקה 59: הזדמנות נהדרת לאיי פארו, כשיוהאנסן חדר לרחבה, היתל באורי דהן וסחט הצלה מאסף צור. על הריבאונד עט ראדושבלביץ' שבעט כדור שחלף ליד הקורה, וישראל ניצלה בנס.

דקה 77: גול! איי פארו עולה ל-1:2: לא ייאמן, הגבהה של ראדושבלביץ' הייתה אמורה להיקלט בקלות אצל אסף צור, אך השוער הישראלי שמט את הכדור לתוך שערו הוא.

דקה 83: גול! 1:3 לאיי פארו: אורי דהן במשחק בלהות איבד לפטר קנודסן, שעמד לבדו מול אסף צור וכבש את השלישי לזכות המארחת.

דקה 93: תאי בריבו נגח בצורה קשתית כדור שחולץ ברגע האחרון על ידי השוער המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully