וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סעיף השחרור של מסי כבר לא בתוקף"

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 7:59

בתכנית רדיו בספרד נטען כי הסעיף על סך 700 מיליון יורו היה קיים עד סיום עונת 2019/20, וכעת השחקן חופשי לדרכו. אם זה נכון, הקבוצה שתקלוט אותו תשלם הרבה פחות כסף לברצלונה

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

בעוד ברצלונה מתעקשת שלא תתן לליאונל מסי ללכת בלי שישולם סעיף השחרור של 700 מיליון יורו, ובעוד השחקן עצמו מתעקש שלא ישחק עוד בקבוצה וטוען שלא יופיע לפתיחת האימונים, מטילה תכנית הרדיו הוותיקה "אל לארגרו" פצצה, שאם יתברר כי היא נכונה תתברר כמחדל הגדול ביותר בהיסטוריה של מועדון הפאר הקטלאני.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יכול להיות שהוא בכלל יילך בחינם? מסי/AP

העיתונאי סיקה רודריגז טען בלארגרו כי סעיף השחרור של מסי תקף עד סיום עונת 2019/20, וכי ברצלונה לא "ביטחה" את עצמה אחרי העונה. גם מסי עצמו טען מוקדם יותר כי הוא רשאי לעבור, אולם המועדון טען כי חוזהו לעונה הבאה הוארך אוטומטית. אם הדיווח נכון, המשמעות היא שהוא יוכל לחתום בכל קבוצה תמורת סכום נמוך בהרבה (ברצלונה עדיין תקבל סכום שיוסכם עם הקבוצה שקולטת אותו). עם זאת, כלי התקשורת המובילים בספרד עדיין לא הצטרפו לדיווח, כך שאמיתותו לא ברורה בשלב זה.

מסי צפוי לספוג קנס אם לא יגיע ליום הבדיקות הראשון של ברצלונה, ואם לא יגיע גם לימים השני והשלישי הוא עשוי אף לספוג קנס כבד - אבל מבחינת מסי מדובר בהצהרה: הוא לא מגיע לאימונים מאחר שמבחינתו החוזה שלו בברצלונה כבר לא בתוקף, והוא לא שחקן הקבוצה. מנצ'סטר סיטי ממשיכה להיות המועמדת המובילה, ואם אכן לא תצטרך לשלם דמי שחרור אסטרונומיים, גבוהים הסיכויים שהארגנטיני יחבור שוב לפפ גווארדיולה.

עוד בוואלה!

ליאו מסי הודיע לברצלונה: לא אופיע לפתיחת האימונים ביום ראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully