וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-150 אוהדי הפועל תל אביב קיללו את ההנהלה והשחקנים. קלינגר: "ידענו שלא יהיה לנו קל"

האוהדים האדומים זועמים וחיכו אחרי ההפסד 2:1 לכפר סבא, קלינגר צולם אומר "הדורון הזה טמבל" אחרי טעות של ליידנר. קלינגר בתום המשחק: "תחושות קשות מאוד"

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה והשחקנים אחרי ההפסד במחזור הפתיחה/צילום גולשים + דוברות הפועל תל אביב עריכה: ניר חן

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 2:1 להפועל כפר סבא הערב (שבת) במחזור הפתיחה של ליגת העל. האדומים נראו רע מאוד במחצית הראשונה וספגו מפנדל של עומר פדידה (20), השתפרו בשנייה וגם הצליחו להשוות משער של עומרי אלטמן (68), אבל לוואגה קיזיטו כבש שער ניצחון בדקה ה-79 וסידר לירוקים שלוש נקודות.

אחרי המשחק המתינו כ-150 מאוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאצטדיון המושבה וקיללו את השחקנים וההנהלה.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "תחושות קשות מאוד. גם במחצית הראשונה, שהייתה חלשה מאוד, לא ייצרנו מספיק הזדמנויות. היה משחק חלש, שגינו במתפרצת וספגנו שער. במחצית השנייה המשחק התהפך והלך לכיוון שלנו, כפר סבא כבר הייתה עייפה מאוד ואז שוב.. השער הזה יושב לי בראש כי זה היה מעבר שלנו עם ארבעה שחקנים על שניים ובמקום לעשות את ה-1:2, איבדנו והם כבשו את השני. תוצאה אכזרית עם איך שהמשחק התפתח במחצית השנייה. אנחנו צריכים לשפר את המשחק ההגנתי שלנו, בעיקר מול מתפרצות. כל מי שלא היה מוכן, אם זה החלוץ ואם זה שלושה זרים שלא מוכנים גופנית, הם לא יכלו לפתוח את המשחק. נקווה שהם יחזרו במהרה, זיקרי ייכנס יותר לכושר וזה ישפיע על הקבוצה. חבל לפתוח את העונה בצורה כזו. גם אחרי ה-2:1 היו לנו מצבים מדהימים בנגיחות ולא עשינו את זה לצערי. אבל אפשר להתעודד מהמחצית השנייה, ללמוד ממנה ולקוות שהשחקנים שהצטרפו יוסיפו לנו עומק ואיכות, זה מה שאנחנו צריכים.

"ידענו שלא יהיה לנו קל. ההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל זה לא תירוץ. זה הפסד מעצבן שלא היה צריך לקרות אחרי שהמשחק התהפך לטובתנו. אני בטוח שאם היינו קצת יותר אחראים גם בשער השני, היינו יכולים לצאת עם שלוש נקודות, אבל בסדר. מאכזב, אבל ממשיכים הלאה. מוקדם מדי לדבר על מטרות כי עוד אין לנו את כל הסגל וזו לא הקבוצה שרציתי לראות פותחת את העונה. היו אילוצים ועניינים. לקח זמן עד שהשחקנים הגיעו, אני לא רוצה לתרץ. היינו צריכים לנצח. שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה, שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה. עשינו את השגיאה התורנית בהגנה וזה עלה לנו ביוקר. אני מקווה שבפעם הבאה זה לא יעלה לנו ביוקר ונדע להפוך משחקים".

שחר הירש שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. קובי אליהו
אכזבה גדולה בהפועל תל אביב. הירש/קובי אליהו

מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן: "התחושות טובות, עבדנו קשה בחודש וחצי מאז סיום העונה שעברה. הגענו להמון מצבים ויכולנו להכריע את המשחק לפני כן. השחקנים נלחמו והיו גברים. לכפר סבא יש הרבה שחקנים טובים, אבל אם לא נדע לשמור על השער שלנו כמו שצריך יהיה קשה. אני שמח שהצלחנו לנצח והפנים קדימה. הדרך עוד ארוכה, אני מזיז את המטרה שהצבנו בתחילת העונה. יש לנו עוד הרבה מה לשפר למרות שיש הרבה דברים טובים בחלק הקדמי וההגנתי. הצלחנו לעבור את המשחק בצורה טובה, אבל הפנים קדימה לעבר המשחקים הבאים. המבחן הוא בעיקר מנטאלי ועשינו את זה בצורה טובה. אני יודע שיש שחקנים מוכשרים מאוד בהפועל כפר סבא ובחרנו כאלה שישדרגו אותנו. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בשערים נוספים. כולם מחויבים למועדון, לסמל ולעצמם. ראינו היום חלק שהביאו כישרון מדהים אל המגרש".

עומר פדידה, שכבש מהנקודה הלבנה ובישל את השער השני, אמר: "אני שמח מאוד לעזור לקבוצה לנצח, ניצחון זה הדבר הכי חשוב. עבודה טובה של כל השחקנים. אנחנו יחידה אחת, כולם עובדים קשה ורוצים להתקדם וללמוד וזה מה שעושה אותנו קבוצה כזאת. אני לא אוהב לכוון יותר מדי רחוק, ברור שכל אחד רוצה להגיע גבוה שאפשר. נעבוד ממשחק למשחק ונראה לאן נגיע. ההנהלה עשתה מאמצים רבים לחזק את הקבוצה. לא היה הרבה זמן בגלל הקורונה, יש פה סגל טוב, תחרות בריאה, חבר'ה מצוינים וחדר הלבשה מצוין. אנחנו רואים את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully