וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק לחץ: התקווה והחשש של בית"ר ירושלים בפתיחת העונה האירופית

27.8.2020 / 13:30

לא לדחוק במיכאל אוחנה לחזור מוקדם מדי, לא לפגוע עוד יותר בשריר החשק של אלירן עטר, לא לזרוק את חלאופילו פלייטר האסלביינק למים לפני שיהיה בשל. כמו בכל קיץ, בית"ר לא השתנתה הרבה אבל מצפה לשדרוג משמעותי, אחרת יהיה בלאגן. לפחות אוראל דגני כבר הפך לעוגן

רוני לוי מדבר אחרי ה-0:0 עם הפועל תל אביב/דוברות בית"ר ירושלים

1. בית"ר ירושלים תפתח היום (חמישי) את דרכה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית עם המון ציפיות. בבית"ר כמו בבית"ר, הסגל לא השתנה יותר מדי, אך הציפיות הן לשדרוג משמעותי ביכולת ובתוצאות כמה שיותר מהר. למעשה, גם המשחק היום מול טאוטה האלבנית וגם משחק פתיחת העונה נגד הפועל חיפה ביום ראשון הם משחקים נפיצים כאשר כל הפסד יכול לגרום לבלגאן גדול.

למזלם של יוסי בניון ורוני לוי, הם כבר התרגלו לאווירה מסביב ויודעים להתמודד איתה. בשורה התחתונה בית"ר צירפה בהגנה את אוראל דגני ואורן ביטון כתחליף למקס גרצ'קין, אך בחלק הקדמי אנז' פרדי פלומן עזב, ליוואי גרסיה בדרך החוצה ופרט לחלאופילו פלייטר האסלביינק לא צורף שחקן משמעותי, ובונים על כך שמיכאל אוחנה יעשה את השינוי אך זה סימן שאלה גדול אחרי שנה שלא שיחק כדורגל. לאחר הפציעה ברצועה הצולבת בפעם השניה, הרבה יותר ריאלי יהיה לתת לו את הזמן שלו ולהכניס אותו בהדרגה לאורך העונה הנוכחית.

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. ברני ארדוב
"הייתי חייב את השינוי הזה". אוראל דגני/ברני ארדוב

2. מה כן השתנה? אוראל דגני. החיזוק המשמעותי היחיד של בית"ר עד עתה. דגני הוא כרגע העוגן של ההגנה. דיוגו ורדאסקה מעריץ אותו, השחקנים מרגישים שיש בעל בית בהגנה ולא מפסיקים לפרגן לו. חברתית דגני השתלב מצויין ומחובר היטב לשחקנים. "בהתחלה זה היה סוג של הלם עבורו", מספר שחקן בקבוצה. "אבל לאט לאט הוא השתחרר והתחיל לדבר ולכוון שחקנים". לדגני לא היה פשוט עם המעבר מהפועל תל אביב והתחושות הלא נעימות שהתלוו אליו, אך הוא השתלב היטב וגם אומר לשחקנים כל הזמן: "עם מה שעברתי בהפועל הייתי חייב את השינוי הזה, להתנקות ממלחמות ולכלוכים עם הנהלה, רוצה להתרכז נטו בכדורגל".

עוד בוואלה!

הערב ב-17:30: טאוטה - בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אלירן עטר מול שחקן מכבי נתניה רון אשכנזי, אביב אברהם. ברני ארדוב
"זה לא יעזור ללחוץ עליו". אלירן עטר/ברני ארדוב

3. אלירן עטר. אי שם בתחילת הפלייאוף של השנה שעברה אלירן עטר נפצע ועדיין לא חזר. מעבר לצד המקצועי, משהו בשריר החשק קצת ברח לו. כשעטר יוצא מהפוקוס ומהמסגרת הוא הרבה פעמים מאבד את זה וקשה מאוד להחזיר אותו לעניינים. בבית"ר רואים את זה, מחזקים את השחקן ומנסים בהדרגה להחזיר אותו לקצב ולאנרגיות הנכונות. "זה לא יעזור ללחוץ על אלירן", הסבירו במועדון. "יש לו את הקצב שלו, אבל יהיה בסדר, הוא באמת רוצה לחזור לעניינים ולכושר". בניון ורוני לוי מכירים את עטר מחיפה, ויודעים כיצד צריך להתייחס אליו ואיך לשחרר לו עד שיחזור לעצמו. בסופו של יום, בבית"ר בונים על עטר כעמוד תווך לעונה הקרובה.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
בשל להיות החלוץ המוביל? חלאופילו פלייטר האסלביינק/לירון מולדובן

4. חלאופילו פלייטר האסלייבנק. בכל פעם שהחלוץ הסורינאמי נכנס רואים שינוי במשחקה של בית"ר. בניגוד אולי לשלומי אזולאי, הוא חלוץ רחבה קלאסי, מאוד רעב ואנרגטי, שבא לכאן להילחם על הקריירה. אמנם עד עתה הוא נכנס כמחליף אך בישל פעמיים ונראה טוב בכל דקה על המגרש. לא ברור אם הוא בשל להיות החלוץ המוביל של בית"ר העונה אך כן ברור שיש כאן פוטנציאל גדול שיהיה שווה ללטש. בסופו של יום, שחקן ב-5,000 יורו לחודש נראה עד עכשיו כשינוי מרענן בחלק הקדמי של בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully