וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שחקני נוף הגליל בבידוד, המשחק הראשון נדחה

אחרי שהמאמן ירון הוכנבוים נמצא חיובי לקורונה במהלך השבוע, כעת השחקנים התבקשו להיכנס לבידוד והמשחק מול בית"ר תל אביב בת ים נדחה ליום שני. גם המשחק של כפר שלם בשני יידחה

תגובת גיא לוזון אחרי הניצחון על הפועל ת"א בתום דו קרב פנדלים/דוברות מכבי פתח תקוה

עונת 2020/21 בליגה הלאומית תיפתח מחר (חמישי, 20:30, שידור משולב בספורט 5) עם ארבעה משחקים בלבד, לאחר שמנהלת הליגות הודיעה על דחיית המפגש בין הפועל נוף הגליל לבית"ר תל אביב בת ים בגלל כניסת שחקני המארחת לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולה מאומת. כזכור, השבוע המאמן ירון הוכנבוים התגלה כחיובי לקורונה.

המשחק של נוף הגליל הועבר ליום שני, אז אמורים להתקיים עוד שלושה מפגשים, ביניהם גם גם משחק החזרה של הפועל כפר שלם. אבל אצל העולה החדשה יש כבר ארבעה נדבקים והמשחק מול הפועל ראשון לציון יידחה אף הוא.

בארבעת המשחקים שישוחקו מחר: היורדת הפועל רעננה תארח את הפועל אום אל פאחם, הפועל ירושלים תתארח אצל הפועל איכסל, הפועל רמת גן אצל הפועל עכו והפועל ניר רמת השרון אצל מ.ס. כפר קאסם.

שחקן הפועל רעננה, עמית כהן. ברני ארדוב
רעננה רוצה קאמבק מהיר. עמית כהן/ברני ארדוב

הפועל רעננה - הפועל אום אל פאחם (ספורט 5 פלוס)

שבע שנים רצופות הייתה הפועל רעננה בליגת העל, וכעת היא מקווה לחזור מהר, כפי שעשו לפניה מכבי פתח תקוה, הפועל תל אביב ואחרות. זה לא יהיה קל, אחרי שהסגל עבר לא מעט שינויים, אבל המגן עמית כהן מאמין: "יש הרגשה שנבנה פה משהו טוב ויוצאים לדרך חדשה וטובה. אנחנו מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון והמטרה כמובן היא בסופו של דבר לחזור לליגת העל - מקומה הטבעי של הפועל רעננה". אום אל פאחם, עם המאמן החדש אבי סבג, מלך השערים דובב גבאי ולא מעט שחקני רכש, ביניהם אקס רעננה דויד מתאוס - תקווה לפתוח עונה עם ניצחון מפתיע באצטדיון רמת גן.

עוד בוואלה!

הקבוצות צפויות לקבל אישור פעילות גם במקרה של נדבקים בקורונה

לכתבה המלאה

הפועל איכסל - הפועל ירושלים (ספורט 5 סטארס)

הפועל קטמון החזירה את השם המיתולוגי ומקווה להעפיל לראשונה לליגת העל כהפועל ירושלים. אחרי המקום הרביעי בעונה הקודמת, הקבוצה הסתפקה בשינויים מינוריים, כשעידן שמש החליף את וויליאם אגאדה בחוד וגם לידור נקשרי הצטרף. היום חתם גם עדן דהן, שכמו שמש חזר לקדנציה שנייה במועדון. העולה החדשה הפועל איכסל מקווה להחזיק הפעם יותר משנה בליגה ובונה על החלוץ הזר ז'וליו סזאר.

שחקן הפועל קטמון עדן דהן. דני מרון
קדנציה אחת בהפועל קטמון, עכשיו בהפועל ירושלים. עדן דהן/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ניר רמת השרון (ספורט 5 לייב)

הפתעת העונה שעברה רוצה להתברג גם הפעם בצמרת ומתחילה מול רמת השרון, לה הפסידה בבית 2:0 ואז ניצחה בחוץ 2:4 בפלייאוף העליון. תומר קשטן קיבל בחזרה את מלך השערים שלו ירדן כהן, וגם יובל אבידור ובנג'מין קוקו הגיעו לכפר קאסם. רמת השרון, שסיימה שמינית בעונה שעברה, בונה על הניסיון של בן בנימין וגל בראל, וגם על גאירה ג'וף שחזר לקבוצה.

הפועל עכו - הפועל רמת גן

אלי כהן מארח את הקבוצה אותה הוביל פעמיים לזכייה בגביע המדינה. בעוד הפועל עכו שוב מציגה סגל צנוע מאוד שרק רוצה להישאר בליגה, לאורדונים יש יומרות עלייה והם החזירו את וובה בראון וישראל זגורי, שהיו שם בפעם הקודמת שהפועל רמת גן ניצחה בעכו - 0:3 בליגת העל בדצמבר 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully