וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות צפויות לקבל אישור פעילות גם במקרה של נדבקים בקורונה

26.8.2020 / 16:36

במנהלת מעריכים שמשרד הבריאות יאשר מתווה לפיו רק השחקן/איש הצוות הנדבק ייכנס לבידוד. חזרת הקהל למגרשים עוד רחוקה

תגובת גיא לוזון אחרי הניצחון על הפועל ת"א בתום דו קרב פנדלים/דוברות מכבי פתח תקוה

לקראת פריצת דרך. במנהלת הליגות מעריכים היום (רביעי) כי קיים סיכוי טוב שמשרד הבריאות יאשר מחר את הבקשה למתווה של בדיקות קורונה כאישור לקיום פעילות של הקבוצות. אמש קיימו ראשי המנהלת שיחות ממושכות עם בכירי משרד הבריאות וההערכה היא שהקבוצות יוכלו לקיים פעילות ולשחק גם אם נמצא בקרבם נדבק וזאת אם כל השחקנים יעברו בדיקות קורונה והן תצאנה שליליות.

בכל מקרה, במתווה המוצע השחקנים מאותה הקבוצה של הנדבקים יהיו מחויבים בבידוד ביתי גם אם יצאו שליליים ויהיו מורשים רק לצאת לאימונים ולמשחקים, בצורה הנהוגה כיום אך באופן מחמיר יותר.

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים עם אלירן עטר, אורי מגבו. דני מרון
המתווה יעבור?/דני מרון

המתווה שמבקשת המנהלת הינו קריטי לקראת פתיחת הליגות מחר בלאומית ובשבת בליגת העל. כך למשל, בהפועל נוף הגליל הפעילות מושבתת כיוון שהמאמן ירון הוכנבוים נמצא חיובי לקורונה והמשחק של הקבוצה מול בית"ר תל אביב בת ים צפוי להידחות ממחר למועד אחר. הבוקר גם התגלו שני שחקנים חיוביים בהפועל כפר שלם ואם לא יהיה מתווה של בדיקות, המשחק של הקבוצה שאמור להיערך ביום שני מול הפועל ראשון לציון, יידחה.

אם בכל הקשור למתווה הבדיקות, במנהלת אופטימיים, בכל האמור לחזרת קהל קיימת פסימיות ונראה כי עוד ייקח זמן רב עד אשר יוכלו אוהדים לחזור ליציעים. מתווה של שליש מתכולת האיצטדיון אשר הוצע למשרד הבריאות, נדחה על הסף וכרגע לא נראית חזרה של קהל למגרשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully