וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא בכלל חלם להיות שוטר. הכירו את המוזמן לנבחרת ישראל, ג'ואל אבו חנא

נולד בגרמניה, הביס את אילון אלמוג, שיחק עם קאי האברץ, כבש במספרת נגד דינמו קייב, הגיע לגמר אליפות אירופה, שיחק בקייזרסלאוטרן יותר מוורמוט וסובל מלא מעט פציעות. הכירו ג'ואל אבו חנא, המוזמן הטרי לנבחרת ישראל שהקבוצות הגדולות ויתרו על שירותיו

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

1. הוא נולד בגרמניה לפני 22 שנה. אביו חליל הוא ערבי-ישראלי נוצרי, אמו אנדראה היא גרמנייה. "אני מכיר את שתי התרבויות, ביקרתי הרבה בישראל", אמר בריאיון בגרמניה לפני כשנתיים, "זה עולם שונה לגמרי, כשאני מגיע לשם, אני מבין כמה אנחנו עושים את הדברים נכון בגרמניה".

2. הוא היה יכול לייצג גם את נבחרת פלסטין.

3. יש לו 16 הופעות בנבחרת הנערים של גרמניה (U17), אחת מהן בניצחון 0:4 הקליל על ישראל בספטמבר 2014. אילון אלמוג הוא השריד היחיד מאותו משחק ידידות שאותו אבו חנא יפגוש שוב, הפעם כשהם באותו צד. אלמוג ואלון חזן.

4. הוא סגן אלוף אירופה. ב-2015 הגיע עם נבחרת הנערים של גרמניה עד לגמר אחרי ששותף בכל המשחקים, אבל במשחק על התואר הוא וחבריו הובסו 4:1 על ידי צרפת.

5. יש לו גם שתי הופעות בנבחרת גרמניה עד גיל 18 ובנבחרת גרמניה עד גיל 19.

ג'ואל אבו חנא. GettyImages
שם אלמוני עם סיפור מעניין. ג'ואל אבו חנא/GettyImages

6. במרץ 2016, חודשיים בלבד אחרי שחגג את יום הולדתו ה-18, הוא ישב על הספסל של באייר לברקוזן במשחק נגד שטוטגרט בבונדסליגה. לצערו, הוא לא נכנס כמחליף ופספס הזדמנות להופעה באחת מהליגות הטובות בעולם.

7. הוא רשם 11 הופעות במדי קייזרסלאוטרן בליגת המשנה בגרמניה. לשם השוואה, גילי ורמוט שותף רק ב-5 משחקים במדי אותה קבוצה.

8. קבוצות בוגרים נוספות אליהן השתייך הן פורטונה קלן (8 הופעות בליגה השלישית) ומאגדבורג (לא שותף במדי הקבוצה כשהיא הייתה בליגת המשנה).

9. בקבוצת הנוער של באייר לברקוזן הוא שיתף פעולה עם קאי האברץ שנחשב כבר היום לאחד משחקני הקישור הטובים באירופה. שותף נוסף היה בנימין הנריכס, שמשחק היום בר.ב. לייפציג וכבר לבש את מדי הנבחרת הבוגרת של גרמניה.

10. בקיץ 2019 עזב את גרמניה בפעם הראשונה וחתם בזוריה לוגנסק האוקראינית. היום הוא משתף בה פעולה עם מקס גרצ'קין.

ג'ואל אבו חנא במדי נבחרת הנערים של גרמניה, מול גל קעטבי, נבחרת ישראל, בשנת 2014. GettyImages
הביס את נבחרת ישראל עם הנערים של גרמניה. אבו חנא מול גל קעטבי/GettyImages

11. לאורך הקריירה הקצרה שלו, סבל מלא מעט פציעות, בעיקר בשרירים. בעונת 2018/19 החסיר לא פחות מ-13 משחקים בגלל פציעות.

12. את השער היחיד בקריירה המקצוענית כבש בעונה שעברה נגד דינמו קייב. שער שוויון במספרת בדקה ה-82 (2:2).

13. הוא בכלל חלם להיות שוטר ובריאיון ל"בילד" סיפר: "כשהייתי ילד פגשתי הרבה שוטרים שהגיע לקבל טיפולים אצל אבי הפיזיותרפיסט. תמיד דיברתי איתם והעבודה שלהם נראתה לי מאוד מעניינת. לפני שהפכתי לכדורגלן מקצוען, רציתי להיות שוטר".

14. על האופי שלו סיפר: "אומרים לי שאני בוגר לגילי. זה בגלל החינוך שקיבלתי בבית, גדלתי על ערכים של צניעות והגינות. מחוץ למגרש אני אדם רגוע, אבל על כר הדשא אני מלא אמוציות. אנשים שמכירים אותי בחיים הרגילים, לא יזהו אותי על המגרש".

15. השם שלו מוכר וידוע לקבוצות בישראל, בעיקר לגדולות. חלק מהן עקבו אחריו בשנתיים האחרונות, אבל כנראה לא השתכנעו שהוא מספיק טוב. אולי עכשיו, אחרי הזימון לנבחרת, הדעה בהן תשתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully