וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה הגיעו להסכם, הפועל חיפה עלתה רשמית

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 13:01

אחרי שבוע של ויכוחים הגיעו באיגוד ובמנהלת להבנות סופיות, לפיהם בשנתיים הקרובות יהיו שתי עולות מהלאומית, כשמנהלת הליגה תקבע את מספר היורדות. צפוי שינוי במבנה גביע המדינה

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כשבוע וחצי אחרי הפיצוץ בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה הגיעו הצדדים לסיכום על הסכם חדש ביניהם, שיאשר סופית את מבנה העולות והיורדות בליגת העל החל מהעונה הקרובה.

מלבד ענייני הכסף וההנחות על הזיכיון, הנושא המשמעותי ביותר לציבור חובבי הכדורסל הוא נושא העולות והיורדות. כפי שפרסמנו בתחילת החודש, עליית הליגה של הפועל חיפה תאושר סופית ובליגת העל יהיו 13 קבוצות בעונה הקרובה. כמו כן, גם בשתי העונות הבאות, עונת 2020/21 ו-2021/22 יהיו שתי עולות מהליגה הלאומית, כשליגת העל תהיה עצמאית בבחירה שלה על מספר היורדות.

ההחלטה העקרונית בתוך מנהלת ליגת העל הוא לא להגדיל את מספר הקבוצות מעבר ל-13, ולכן החל מהעונה הקרובה, וגם בעונה לאחר מכן, יהיו שתי יורדות מהליגה הראשונה לליגה השנייה, ומספר הקבוצות יישאר על 13. מהליגה הלאומית, שתכלול העונה 15 קבוצות, ירדו העונה 3 קבוצות, כך שהליגה תחזור למנות 14 קבוצות בעונת 2021/22.

מאמן מכבי קרית גת אלעד חסין. לירון מולדובן
רשמית בליגת העל. מאמן הפועל חיפה אלעד חסין/לירון מולדובן

נושאים נוספים שסוכמו הם הצעה לשינוי במבנה גביע המדינה החל מעונת 2021/22, לפיו גביע המדינה ישוחק רק בין קבוצות ליגת העל, וקבוצות הלאומית ישחקו בטורניר שונה של הגביע. בנוסף ועדת המשמעת/בית הדין של איגוד הכדורסל ידונו בתוך 48 שעות בכל הפרת משמעת בליגת העל בכדורסל אשר תגיע לפתחם.

איגוד הכדורסל אישר הפחתה של 600 אלף שקלים על העונה החולפת למנהלת הליגה בדמי הזיכיון ובתשלומים לשופטים, וכן ישלם מיליון וחצי שקלים על הקבוצה הנוספת שתשחק בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully