וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "למכור את ליוואי גרסיה זה אולי לוותר על העונה". איינבינדר שוב לא בסגל לנתניה

21.8.2020 / 12:17

משה חוגג עדיין מעוניין למכור את שחקן הכנף, אולם בקבוצה הודו: "הוא יכול להיות השחקן המשמעותי ביותר בחלק הקדמי". הקשר לא יהיה בסגל בפעם השלישית ברציפות, כחלק מהניסיון להתיש אותו ולגרום לו לוותר על החוזה. ורד ובניון גינו את האונס הקבוצתי באילת: "חלאות אדם"

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד אחרי הניצחון על אשדוד בגביע הטוטו/צילום: בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים עסקו אמש (חמישי) בהרגעת האוהדים לאחר שהתברר כי עומר אצילי לא ישוב לקבוצה. ראשי המועדון והצוות המקצועי ספגו לא מעט ביקורת והודעות נאצה בענין בשבועות האחרונים, ולכן הוחלט אתמול להסביר את הדברים בפוסט שפרסם משה חוגג. "הסברנו בשקיפות איך מערך ההחלטות התנהל בנושא אצילי, שהקהל יבין, זה לא מקרה פשוט", אמרו בקבוצה.

כעת ישנו לחץ גדול להשארת ליוואי גרסיה לעונה נוספת. חוגג עדיין מעוניין למכור את שחקן הכנף, אך בקבוצה הודו: "אם גרסיה יילך, קשה יהיה למצוא כנף ברמה גבוהה במקומו. הוא התחשל כאן שנה אחת ויכול להיות השחקן המשמעותי ביותר בחלק הקדמי בעונה הבאה. למכור אותו זה אולי לוותר על העונה הזאת".

כך או כך, גרסיה הפצוע יחמיץ את המשחק מול מכבי נתניה מחר, במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. דן איינבינדר לא יהיה בסגל משחק שלישי ברציפות, כחלק מהניסיון להתיש אותו ולגרום לו לוותר על חוזהו. חן ממן המורחק ייעדר מהמשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון באירופה. בשבוע הבא תמריא הקבוצה מהבירה לאלבניה לקראת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, כשבמקביל, מעריכים במועדון כי בשבועיים הקרובים יסכמו עם קשר זר.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יהיה קשה להחליפו. גרסיה/ברני ארדוב

"זה משחק רשמי שהוא תמיד מחייב", אמר רוני לקראת המפגש. "זה עוד משחק שמכין אותנו בנוסף לעונה בצורה טובה. אנחנו מתחילים עם משחק באירופה וההכנה הזאת תורמת לנו המון. נעשה את הכל כדי להמשיך בצורה רצינית ולנצח. סה"כ יש הרבה דברים טובים, יש לנו הרבה מה להשתפר ולחזק את עצמנו, אבל אלה תהליכים טבעיים, אם כי יש הרבה מה לשפר".

המנהל המקצועי של המועדון יוסי בניון פרסם סטורי באינסטגרם שלו, ובו התייחס לפרשת האונס הקבוצתי באילת: "30 חיות אדם נגד נערה אחת. מי שאינו מונע את הרוע מעודד אותו. המדינה כולה מתביישת בכם".

גם עידן ורד מגיב לאונס הקבוצתי באילת

שי קונסטנטין הוסיף: "בשבילנו זה סוג של משחק הכנה לפני המשחק באירופה וגם יש פה עניין של מיקום, ועל הדרך עניין כספי למועדון. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בלי שום קשר לאיזה מפעל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully