וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יני בושאר: "אני לא הולכת לפרסם תמונות של התחת שלי כל יום"

20.8.2020 / 15:37

הטניסאית הקנדית, שהגיעה עד גמר ווימבלדון ב-2014, מאסה בביקורות שנשמעות כלפיה: "אני מנסה להפסיק לפרסם תמונות בביקיני. זה מתיש, לא אכפת לי מדעות של אנשים שרק רוצים לשפוט אותי"

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

ג'יני בושאר נחשבת לאחת הטניסאיות הטובות בעשור האחרון, לאחר שהגיעה לגמר ווימבלדון ב-2014 והתייצבה במקום החמישי בדירוג העולמי. הקנדית בת ה-26 הפכה לכוכבת עולמית עם למעלה מ-2 מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל בזמן האחרון חל שינוי בחשבון הרשת החברתית שלה: בושאר החליטה להפסיק לפרסם תמונת שלה בביקיני.

מדוע? בשל הביקורות שהושמעו כנגדה על ידי הגולשים השונים. "אני מנסה להימנע מתמונות ביקיני", אמרה לאתר Tennis.com. "מתברר שאם את מפרסמת תמונות כאלה, כנראה שאת לא משחקת טניס או משהו כזה. זה קצת השפיע עלי. אולי אני מתבגרת קצת וחושבת, אוקיי, אני לא הולכת לפרסם תמונות של התחת שלי כל יום".

View this post on Instagram

Grilled cheese on the beach

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on

View this post on Instagram

no comments for you ?

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on

בושאר הוסיפה וסיפרה על החיים בעידן הרשתות החברתיות: "כבר עברתי את כל הספקטרום, של אנשים שאוהבים אותך. כשהכל נהדר, אנשים אוהבים אותך. כשהדברים הולכים פחות טוב, שונאים אותך. עברתי את זה פעמים רבות. זה מבאס. אנשים חושבים שהרשתות החברתיות מבטאות באופן מושלם את היום שלך, וזה לא נכון. אני יכולה לרוץ שמונה שעות ואז להעלות סלפי מארוחת ערב, ואנשים יחשבו שפשוט הלכתי לארוחת ערב".

הקנדית שדעכה בשנים האחרונות והידרדרה למקום ה-30 בעולם סיכמה ואמרה: ע"ברתי את כל התהליך הזה, של לרצות לפרסם משהו, לא לרצות לפרסם, לפחד, ואז להגיד, 'שכולם ילכו לעזאזל, אני הולכת לחיות את חיי'. די, כבר לא אכפת לי יותר. זה מתיש. לא אכפת לי מהדעות של אנשים שרק רוצים לשפוט מה שאני עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully