וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מין בידוד: "רונאלדיניו מזמין דוגמניות ועורך מסיבות בבית המלון"

12.8.2020 / 6:56

בשל הקורונה, כוכב העבר ואחיו הם שני האורחים היחידים במלון באסונסיון, שם הם נמצאים כחלק ממעצר בית. נראה שהם די נהנים

מתוך טוויטר/רויטרס

על פי דיווחים בדרום אמריקה, רונאלדיניו עשוי להשתחרר לחופשי מבית הכלא ב-24 באוגוסט, אחרי חמישה חודשי מאסר. השופט גוסטבו אמרייה צפוי לאשר את עסקת הטיעון, במסגרתה ישלם כוכב העבר קנס בן 90 אלף דולר כדי "לתקן את הנזקים החברתיים", ואז יוכל לשוב מפרגוואי לברזיל.

ובינתיים, עוד ועוד פרטים נחשפים על התקופה האחרונה שעברה על הקוסם הברזילאי בפרגוואי. לפני מספר חודשים, לאחר שעורכי הדין של כוכב העבר ואחיו רוברטו אסיס הפקידו ערבות בסך 1.6 מיליון דולר, הורשו השניים לעזוב את בית הכלא לטובת מעצר בית בבית מלון יוקרתי, ומתברר שבזמן האחרון הפרו שוב ושוב את תנאי המעצר שלהם. על פי דיווחים, נהג רונאלדיניו לארח מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, בהשתתפות לא מעט נשים מקומיות.

"אני חושב שמדובר בדוגמניות, כי כולן יפות", צוטט מקורב לברזילאי כאומר. "לעתים יותר משתי נשים מגיעות בלילה אחד. הדוגמניות המוכרות נכנסות ישירות לחניון, אלה הלא מוכרות נאלצות להיכנס למלון. הם רוקדים ושרים קריוקי".

שחקן העבר רונאלדיניו. AP
העיקר שהחיוך לא יירד. רונאלדיניו/AP

כמו כן, נטען כי רונאלדיניו מקבל לא מעט מתנות ממעריצים בבית המלון בו הוא שוכן, כולל ארוחות בוקר, יינות יקרים ומספר בקבוקי משקה אחרים. יש לציין כי בשל מגפת הקורונה, כוכב העבר ואחיו הם שני האורחים היחידים כרגע במלון באסונסיון.

"סידרנו לו חדר, בערך 30 מטר על 15 מטר, כדי שיוכל להתאמן על הקפצות כדור", אמר בעלי המלון אמיליו ירגוס. "הוא תמיד מחייך, ממש כמו אחיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully