וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים בבית חולים, מלצרים מדממים: צפו במסע האימה של המתאגרף האיטלקי ברחובות ברצלונה

16.8.2020 / 12:09

צפו: אחרי שסירב לשלם על משקאות במהלך חופשה בברצלונה, פדריקו קולומבי, מתאגרף חובבן בן 22, יצא למסע אלים שכלל מכות עם שוטרים ואגרופים למלצרים

פדריקו קולומבי מתאגרף איטלקי/צילום מסך

אירוע תקיפה אלים במיוחד מסעיר את ברצלונה בימים האחרונים. פדריקו קולומבי, מתאגרף חובבן בן 22 מאיטליה, הגיע לחופשה בברצלונה לפני מספר ימים. במהלך סוף השבוע, הוא בילה בבר מקומי ברובע הגותי שבעיר, ביחד עם ידידה. אחרי שהשניים שתו כמויות גדולות של אלכוהול תוך זמן קצר ולפני שהם ממשיכים לשתות, החליט הבעלים לבקש מהם לשלם, כל עוד הם לא שיכורים. הוא העביר להם את החשבון, וקולומבי הכריז שישלם אותו, לא לפני ששתה ארבע משקאות נוספים.

אחרי המשקה הרביעי, הודיע הבעלים שעד שהוא לא מקבל תשלום על המשקאות, קולומבי לא יוכל להזמין שתייה חריפה נוספת. המתאגרף האיטלקי לא אהב זאת, בלשון המעטה. ביחד עם אותה ידידה, החליט קולומבי לעזוב את הבר מבלי לשלם. אחד הברמנים שזיהה זאת, יצא עימם החוצה לרחוב ודרש מהם לשלם. בתגובה, הוא הכה אותו בפניו ושלח אגרוף לפניו של מלצר נוסף, ושניהם הזדקקו לטיפול רפואי לאחר מכן.

"קפצתי עליו מאחורה והתחלתי לחנוק אותו", נזכר הבעלים בן ה-68 בתקרית. "הוא השליך אותי בקלות וזרק אותי מצד לצד. התנגדתי, אז הוא ניסה לשלוח כמה אגרופים לפנים שלי, אך למזלי הצלחתי להתחמק והוא עזב את המקום".

אז רק התחיל מסע האלימות של האיטלקי. בעלי המקום הזעיק את המשטרה, שחיפשה אחריו במשך דקות ארוכות ברחובות הרובע הגותי. בסופו של דבר, שני שוטרים בלבוש אזרחי איתרו אותו וניסו לעצור אותו. בסרטון שצולם על ידי אחד מדיירי הרחוב, נראים השוטים מנסים לאגף אותו, ללא הצלחה. קולומבי תקף גם אותם באגרופים וגם הם הזדקקו לטיפול רפואי בבית חולים.

הוא המשיך להטיל אימה ברובע הגותי, כשרק אחרי דקות ארוכות, כשכוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום, הם הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו. מאז, הוא נמצא במעצר ונחקר, ולא נראה שהוא ישוב לאיטליה בזמן הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully